Lotte :o) Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Vi har brukt påska på å sykle. En unge i sykkelsete, og to unger på hver sin 2-hjuling. 8-åringen er en kløpper på all slags sykling, triksing, han raser avgårde, men har heldigvis respekt for trafikken, kryssing etc. 6-åringen måtte mases på for å gidde å sykle rett fram.... Han er sååå dørge lat, og må motiveres skikkelig. Han døde nesten i første motbakke, sa han, og la seg ned på kantsteinen i halvveis oppi bakken. *hehe* Han er litt av et syn, når han legger vrangsida til *s* Giringa huska han heller ikke. Terping; gir til høyere tall på flater og nedoverbakker, gir til lavere tall i motbakker. Han er merkbart sterkere i beina etter noen sykkelturer (masse bakker her!) Jeg pusher på "heia, heia - snart på toppen Kom igjen!", og ser resultatene komme. Det er så artig! Han MÅ tvinges litt til å få opp dampen ang syklinga, og nå girer han plutselig veldig bra, og får dermed en bedre framdrift = sykling er gøy! Han er veldig stolt nå :-) Vi sykla ei mil i går, var innom flere lekeplasser og en bondegård på turen. Ungene var veldig fornøyde, og mora likeså :-) *happy for å sykle* 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Snuppa her er akkurat som 6-åringen din. Hun ble imidlertid i godt humør da det gikk bra en lang stund, så kom hun for nære asfaltkanten og gikk på trynet og slo foten skikkelig og da var det gjort. ( 10-åringen og jeg syklet tur i går kveld og det var kjempekoselig! Det blir alt for lite mor-og-sønn-kvalitetstid. Nyyydelig vær og en flott tur hadde vi. ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Snuppa her er akkurat som 6-åringen din. Hun ble imidlertid i godt humør da det gikk bra en lang stund, så kom hun for nære asfaltkanten og gikk på trynet og slo foten skikkelig og da var det gjort. ( 10-åringen og jeg syklet tur i går kveld og det var kjempekoselig! Det blir alt for lite mor-og-sønn-kvalitetstid. Nyyydelig vær og en flott tur hadde vi. ) Auau! Går det bra med 'a? Ja, det blir lite tid til ungene på en-manns-hånd. Har planer om å låne bort 3-åringen til helga, sånn at guttene og jeg kan kose oss alene, da er vi i alle fall uten little dramaqueen en stakket stund ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1239614848' post='4130665] Auau! Går det bra med 'a? Ja, det blir lite tid til ungene på en-manns-hånd. Har planer om å låne bort 3-åringen til helga, sånn at guttene og jeg kan kose oss alene, da er vi i alle fall uten little dramaqueen en stakket stund ;-) Jada, men som du sier - Dramaqueen her også så "skaden" brukes for det den er verdt. ) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. *ber tynt om at det å ha runda de magiske 5 har hjulpet i løpet av vinteren* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 13. april 2009 Forfatter Skrevet 13. april 2009 Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. *ber tynt om at det å ha runda de magiske 5 har hjulpet i løpet av vinteren* Du får ta 'a med deg hit, så skal jeg kurse henne ;-) Snuppa her påstår at hun skal sykle uten støttehjul snart...! Jeg klarer ikke å se for meg henne som særlig konsentrert, så vi får se... Blir vel drama, hyl og skrik..;-) Mellomsten sykla uten støttehjul da han var 3, mens størsten var passert 5-årsdagen. 0 Siter
frosken Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. *ber tynt om at det å ha runda de magiske 5 har hjulpet i løpet av vinteren* Du kan vel tilkalle skilæreren og se om hun er bedre på å løpe med kost enn deg...*s* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Du kan vel tilkalle skilæreren og se om hun er bedre på å løpe med kost enn deg...*s* Godt poeng... 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 13. april 2009 Skrevet 13. april 2009 Kan du komme en tur og lære Datra å sykle? Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten, og det var overhodet ingen utsikter til at hun var i nærheten av å lære seg det da vi satte inn sykkelen i høst... I morra kommer unga til meg, og nå er det endelig bart her. *ber tynt om at det å ha runda de magiske 5 har hjulpet i løpet av vinteren* ''Jeg er sååå drittlei av å fly etter med den jævla langkosten'' *Hehe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.