morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Under adresse så står det rasen;o) Ah! Observant, du! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Nå er de solgt! Mon om markedsføringen din hjalp, og en DOLer nå er den heldige innehaveren? Kanskje det *plystrer og titter opp i luften* 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Kanskje det *plystrer og titter opp i luften* Gratulerer med familietilveksten! 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Kanskje det *plystrer og titter opp i luften* Alt.: Gratulerer med salget! 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Gratulerer med familietilveksten! ;-) Tenker husbonden hadde fått lettere sjokk dersom jeg hadde kommet hjem med hund, ja;-) 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Alt.: Gratulerer med salget! LOL! 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 sendt mailrapport Besvart, med nogo attåt! ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Under adresse så står det rasen;o) Det stod ikke der i stad, så kanskje en doler er eieren av annonsen ) Og dessuten hvis det er staffordshire bull terrier var dem fryktelig Utypiske. Hele gjengen har feil ørefasong. 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Det stod ikke der i stad, så kanskje en doler er eieren av annonsen ) Og dessuten hvis det er staffordshire bull terrier var dem fryktelig Utypiske. Hele gjengen har feil ørefasong. Ja enten selgeren fant ut av dette med manglende info om rase pga dol eller av seg selv eller på annen måte, så var det jo forsåvidt lurt å putte det inn som en del av dressen, da:-) Man får jo ikke endret på selve annonsen etter at den er lagt ut. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jaggu! Det ble nok skrevet på lenge etter at vi leste annonsen. Det er ikke rett rase engang. Kan tenke meg det er amstaff med i bildet her. Staffordshire bull terrier er heller ikke lov å selge uregistrert som hen skriver i annonsen.. Stakkars valpekjøpere. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Ja enten selgeren fant ut av dette med manglende info om rase pga dol eller av seg selv eller på annen måte, så var det jo forsåvidt lurt å putte det inn som en del av dressen, da:-) Man får jo ikke endret på selve annonsen etter at den er lagt ut. Og det er jo feil også. Dette er ikke staffordshire bull terrier valper. Det KAN være amstaff med i bildet. Noe som er ulovlig. 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Og det er jo feil også. Dette er ikke staffordshire bull terrier valper. Det KAN være amstaff med i bildet. Noe som er ulovlig. Jeg så du skrev det et annet sted! Huff, for en suppe! 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Jeg så du skrev det et annet sted! Huff, for en suppe! Ikke rart det blir mye negativt om disse rasene.. 0 Siter
Gjest jajamensan Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Og borte vekke var hele annonsen. Selger vart kanskje skremt av all skrivingen på dol 0 Siter
morsan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Skrevet 14. april 2009 Og borte vekke var hele annonsen. Selger vart kanskje skremt av all skrivingen på dol ;-) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Og borte vekke var hele annonsen. Selger vart kanskje skremt av all skrivingen på dol Lol.. 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Noen "anerkjente" blandinger, f.eks Labradoodle (labrador og puddel) og Goldendoodle (golden og puddel) har jeg sett priset til 8000 kroner, men de fleste blandinger tar man gjerne en symbolsk sum for. Heter det Labradoodle? Trodde det var Poodlador, jeg ;-) 0 Siter
Mrs D Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Heter det Labradoodle? Trodde det var Poodlador, jeg ;-) Den betegnelsen jeg har sett hos norske kenneler som selger dem er Labradoodle. Men Poodlador høres mye kulere ut. :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Det ble nok skrevet på lenge etter at vi leste annonsen. Det er ikke rett rase engang. Kan tenke meg det er amstaff med i bildet her. Staffordshire bull terrier er heller ikke lov å selge uregistrert som hen skriver i annonsen.. Stakkars valpekjøpere. Ok! Har overhodet ikke peiling på hunder, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.