Gå til innhold

betennelse etter yrkesskade

Anbefalte innlegg

Hei.

For fire år siden skadet jeg bekkenet med et kraftig slag på min arbeidsplass.Det oppsto indre blødninger,oppblåst mage og sterke smerter,så jeg hverken klarte å hoste,nyse eller le.Det ble tatt røntgen av hofte-bekkenpartiet,uten at noe syntes.Men etter tre og et halvt år,var det på røntgenbilder betennelse i begge ileosocralledd,bekken og rundt begge hofter.

Røntgenmetoden var nukleær knokkelundersøkelse siste gang.Vanlig røntgen etter ulykka.Synes ting tydeligere på scientigrafi-bilder?

Kan betennelsen skyldes skaden skaden?

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32728-betennelse-etter-yrkesskade/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Scintigrafi er ofte en mer følsom metode enn vanlig røntgen, og kan påvise forandringer før de er synlig på røntgen. Hvorvidt funnene man gjorde på scintigrafiundersøkelsen skyldes skaden, vet jeg dessverre ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...