Gjest værende i outbox Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skal sende avgårde en viktig mail som jeg har brukt lang tid på å skrive, det haster å få den avgårde - men nå blir den bare liggende i outboxen!!! KRISE!!! Det står Send/Recive status prosentvis, den går sakte men rører på seg hele tiden. Den var oppe i 88% men så datt den ned til 2% igjen! Hvordan få den avgårde??? Har holdt på i en time nå!!! (får heller ikke avbrutt sendingen for å eventuelt skrive en ny mail, men det er mest ønskelig å få avgårde den jeg har skrevet) (har forøvrig sendt mange andre mailer nå som alle går rett ut til send items. Har også slått pcn av og på flere ganger) HJELP, please, håper noen her kan være så snill å svare meg.... 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har du lagt ved noe som er stort og "tungt" å sende kanskje? 0 Siter
Gjest værende i outbox Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har du lagt ved noe som er stort og "tungt" å sende kanskje? Ja, eller det lå ved i den opprinnelige mailen, den jeg svarte på. Tenkte ikke på å starte på en "blank" mail, men nå er skaden skjedd... what to do....? 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ja, eller det lå ved i den opprinnelige mailen, den jeg svarte på. Tenkte ikke på å starte på en "blank" mail, men nå er skaden skjedd... what to do....? Mener du vedlegg du fikk i mailen du svarer på, så blir ikke de automatisk lagt ved når du svarer, kun når du videresender. Om du mener mye tekst, så skal det være _mye_ tekst for at det skal utgjøre den helt stoe forskjellen. 0 Siter
citoyen Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skriv en ny mail og kopier inn teksten fra den gamle? 0 Siter
Gjest værende i outbox Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Mener du vedlegg du fikk i mailen du svarer på, så blir ikke de automatisk lagt ved når du svarer, kun når du videresender. Om du mener mye tekst, så skal det være _mye_ tekst for at det skal utgjøre den helt stoe forskjellen. Ja, det var det jeg mente. Så da er det ikke det at den er så stor altså, er kun på ei lita side. Noen tips? 0 Siter
Gjest værende i outbox Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Skriv en ny mail og kopier inn teksten fra den gamle? Ja, tenkte det men får ikke åpnet den gamle, får da opp et vindu som sier noe sånt som at kan ikke åpnes da sendingen allerede har startet.... åååå.... desperat nå kjenner jeg. 0 Siter
Mrs D Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Ja, det var det jeg mente. Så da er det ikke det at den er så stor altså, er kun på ei lita side. Noen tips? Nei, dessverre. Dessuten regner jeg med det har ordnet seg nå? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.