Gå til innhold

Noen som vil være med å konkurere?

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia

Har aldri vært så umotivert og lat som det siste halvåret, men nå går det ikke lenger. Nå er det jaggu slutt på latmannslivet. Jeg RÅTNER.

I dag har jeg kjøpt meg badevekt, ny skritteller og bestilt nytt inngangskort til styrketreningsrommet.

Men jeg trenger litt ekstra motivasjon og jeg liker å konkurere. Noen som vil være med på skrittellerkonkuranse?

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• Lillemus

9

• Line

1

Jeg kommer til å bruke den daglig fremover (så sant jeg husker det), men er ikke klar for noen konkurranse ennå.

Hadde 19000 skritt i går (inkludert en tur i skogen, ellers vanlig kontorjobb), men i dag ble det vel bare litt over 5000 skritt....

Du er klar over hva du begir deg ut på nå??? Verstingene her inne er _vanvittige_ når det kommer til skritt-teller-konkurranser! ;o)

Trondheim kommune arrangerer også i år Utfordringen og i år er jeg lagleder for ett av lagene på arbeidsplassen min! :o)

http://www.trondheim.kommune.no/utfordringen/

Gir i alle fall meg et realt spark bak til å komme meg ut på sykkelen eller å gå mer enn jeg ellers hadde giddet.

AneM1365380603

Jeg kommer til å bruke den daglig fremover (så sant jeg husker det), men er ikke klar for noen konkurranse ennå.

Hadde 19000 skritt i går (inkludert en tur i skogen, ellers vanlig kontorjobb), men i dag ble det vel bare litt over 5000 skritt....

Du slo meg, he he. Jeg hadde 2847. En skikkelig sløv dag. Det er ikke så mye bedre i dag, men litt ;)

Lurer på hvordan jeg skal komme i form igjen :-/

I dag har jeg så langt gått 13100 skritt! :o)

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Du er klar over hva du begir deg ut på nå??? Verstingene her inne er _vanvittige_ når det kommer til skritt-teller-konkurranser! ;o)

Trondheim kommune arrangerer også i år Utfordringen og i år er jeg lagleder for ett av lagene på arbeidsplassen min! :o)

Gir i alle fall meg et realt spark bak til å komme meg ut på sykkelen eller å gå mer enn jeg ellers hadde giddet.

Nei det vet jeg ikke, men jeg er en (sånn noenlunde) god taper;-)

Gjest Nickløsheletia

19.000 var jo bra. Jeg har gått en del i helga, men glemte å ta den på. Tar den på i morgen tidlig. Bare synd jeg har så sittestillende jobb;-)

19.000 var jo bra. Jeg har gått en del i helga, men glemte å ta den på. Tar den på i morgen tidlig. Bare synd jeg har så sittestillende jobb;-)

Jeg glemte også å ha den på i helga. Men jeg gikk en deilig tur på nesten halvannen time i raskt tempo nå i kveld :-)

Gjest Nickløsheletia

Har du tid i neste uke? Jeg har tid onsdag, torsdag og fredag. Jeg trenger å komme i form nå. Skrittelleren har hatt en lang ferie, men nå er nytt batteri kommet på plass.

Beklager at jeg overså dette svaret. Ja, jeg blir med jeg;-)

Hehe.. jeg skulle dratt opp snittet kraftig om jeg skulle begynt å GÅ til jobb... er pikadø 16,3 km en vei, det... hehe ;)

Lykke til, LIllemus :)

Gjest ViViola

Hehe.. jeg skulle dratt opp snittet kraftig om jeg skulle begynt å GÅ til jobb... er pikadø 16,3 km en vei, det... hehe ;)

Lykke til, LIllemus :)

''Hehe.. jeg skulle dratt opp snittet kraftig om jeg skulle begynt å GÅ til jobb... er pikadø 16,3 km en vei, det... hehe ;)''

Da snakker vi seriøs hverdagstrim, ja! :-)

Men sykle den avstanden, det er sikkert mer overkommelig. Uten at det vel gjør utslag på skrittelleren?

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Håper du husker dagens trim ;) Jeg er kommet opp i 2009 steg.

Faderrullan:-) Jeg har ikke en gang pakket skritteleren ut av plasten enda. Her har ært hektiske kvelder hvor jeg har spurt ut sønnen min til prøve, det er bokuke for den minste og hører henne i høytlesning og ja masse andre "unnskyldninger"

Huff, nå er jeg flau. Jeg som spurte dere og så følger jeg ikke opp selv.

Men jeg er så smått i gang likevel da. Jeg går av flere bussholdeplasser før jeg skal og bruker 15 min. på å gå til jobb. Det samme gjør jeg når jeg skal hjem. Jeg har faktisk også gått kveldstur, men de er foreløpig alt for korte. Jeg dropper også heisen på jobb og tar trappene.

Dessuten har inngangskortet som jeg bestilte til treningsrommet kommet, så nå er det bare å begynne å trimme.

I morgen skal alt bli så mye bedre:-) Du tar den vel på da også?

AneM1365380603

Faderrullan:-) Jeg har ikke en gang pakket skritteleren ut av plasten enda. Her har ært hektiske kvelder hvor jeg har spurt ut sønnen min til prøve, det er bokuke for den minste og hører henne i høytlesning og ja masse andre "unnskyldninger"

Huff, nå er jeg flau. Jeg som spurte dere og så følger jeg ikke opp selv.

Men jeg er så smått i gang likevel da. Jeg går av flere bussholdeplasser før jeg skal og bruker 15 min. på å gå til jobb. Det samme gjør jeg når jeg skal hjem. Jeg har faktisk også gått kveldstur, men de er foreløpig alt for korte. Jeg dropper også heisen på jobb og tar trappene.

Dessuten har inngangskortet som jeg bestilte til treningsrommet kommet, så nå er det bare å begynne å trimme.

I morgen skal alt bli så mye bedre:-) Du tar den vel på da også?

*Hehe* Jeg kom akkurat hjem fra en times tur i hurtig gange. Har hatt to turer i dag, og regner med at jeg tar en til når jeg er kommet meg litt. Lår og legger verker etter gårsdagens økt. Det tar på å komme i gang igjen. Har jo ikke trimmet på noen mnd.

Turene er ikke bortkastet selv om du ikke deltok :) Jeg får se an til i morgen om jeg klarer noe da, men håper på det :)

Gjest Nickløsheletia

*Hehe* Jeg kom akkurat hjem fra en times tur i hurtig gange. Har hatt to turer i dag, og regner med at jeg tar en til når jeg er kommet meg litt. Lår og legger verker etter gårsdagens økt. Det tar på å komme i gang igjen. Har jo ikke trimmet på noen mnd.

Turene er ikke bortkastet selv om du ikke deltok :) Jeg får se an til i morgen om jeg klarer noe da, men håper på det :)

Så langt har jeg 4334 skritt.

Gjest Nickløsheletia

Hmm. Du er altså godt i gang. Da får jeg litt å ta igjen senere i dag. 2652 har jeg nå, og har ikke muligheter for å trimme før litt senere.

Gleder meg ;)

Jeg har også en sittestillende jobb, men gikk av bussen noen holdeplasser før og litt tråkking blir det i gangene. Jeg satte på meg skrittelleren kl.6.30 i dag.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...