Gå til innhold

Noen som vil være med å konkurere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

21

• Lillemus

9

• Line

1

Jeg gikk likegodt hjem fra jobb. Brukte 1 time og 15 min. Har så langt 14.593 skritt.

Jeg gikk til og fra jobb en dag i vinter, søren at jeg ikke hadde skritt-teller da! :o) Det er 7,7 km en vei og jeg brukte over halvannen time hver vei, mye motbakke mot slutten begge veier.

Gjest Nickløsheletia

Jeg gikk til og fra jobb en dag i vinter, søren at jeg ikke hadde skritt-teller da! :o) Det er 7,7 km en vei og jeg brukte over halvannen time hver vei, mye motbakke mot slutten begge veier.

Jeg husker du nevnte det. Jeg vet ikke hvor mange kilometer jeg gikk nå, men jeg gikk ihvertfall fort og er svett nå.

Får vel begynne og lage middag, så må det bli en tur senere også. Har på følelsen av at AneM har et sterkt konkuranseinnstink, men det har jeg også;o)

AneM1365380603

7376 så langt i dag. Hadde over 22.000 i går, blir ikke på langt nær så mye i dag, men 15.4 km på sykkel da. :o)

Det er jo kjempebra, både stegene pluss sykling. Nå må jeg visst ut igjen, ser Nicklausheletia tar konkurransen seriøst. Jeg har gått endel, men så parkerte jeg på besøk hos noen en time. Det skulle jeg ikke gjort :-/

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Hmm. Det er bra :) Jeg skal ta en liten pause, og så ut igjen. Jeg tipper du ligger godt over 20 tusen nå. Jeg har 19036.

Å fy søren, jeg ser det er en halvtime siden. Da er det bare å komme seg ut igjen;o) Har gått tur og gjort husarbeid, men jeg ser det blir flere turer i kveld.

Jeg har nå 20.486.

*Ut på tur,aldri sur*

Gjest Nickløsheletia

Å fy søren, jeg ser det er en halvtime siden. Da er det bare å komme seg ut igjen;o) Har gått tur og gjort husarbeid, men jeg ser det blir flere turer i kveld.

Jeg har nå 20.486.

*Ut på tur,aldri sur*

Bare innom en snartur, drikker vann og lager kveldsmat til vesla. (stakkars unge) 24.559 skritt nå.

AneM1365380603

Jeg har nå 20.486.

*Ut på tur,aldri sur*

Skal vi gi oss kl 2200 og melda siste stega da?

*Sliten*

Annonse

Herrejemini, for en konkuranse du gir meg;-) Nå har jeg 30.546 og jeg må ha nye joggesko. Det kjenner jeg nå. Stiv i låra og joggesko fra økonomisko duger ikke nei.

Joggesko fra Økonomisko = søppel.

Legg i så mye du har råd til og kjøp deg skikkelige joggesko på en sportsbutikk! Prøv mange par og be gjerne om hjelp i butikken.

Gjest Nickløsheletia

Da er klokken 2200. Jeg regner med at du vant siden du ledet med noen hundre sist du meldet.

Dette var kjekt likevel, men jeg er sliten nå :)

33962

Nå tror du sikkert at jeg fjusket, siden klokka er over 10, men jeg satte meg ned her 2 min på og tror du ikke det var noe galt med det trådløse nettverket. Ble helt stressa. Jeg hadde ihvertfall 34.160 skritt litt før 22.00.

Takk for konkuransen. Nå er jeg sliten og det skal bli godt å legge seg i badekaret:-)

Da er klokken 2200. Jeg regner med at du vant siden du ledet med noen hundre sist du meldet.

Dette var kjekt likevel, men jeg er sliten nå :)

33962

Guttungen min hadde ca 29400 da han la seg, og noe av det siste han sa før han sovnet var at du sikkert hadde fått mer siden du gikk ut igjen etterat vi var kommet hjem.... Han var helt skutt etter turen vår!

Jeg har forsåvidt litt vondt i føttene jeg og....

Herrejemini, for en konkuranse du gir meg;-) Nå har jeg 30.546 og jeg må ha nye joggesko. Det kjenner jeg nå. Stiv i låra og joggesko fra økonomisko duger ikke nei.

Jeg må også ha nye joggesko. Tror at den tåa ved siden av stortåa på høyre fot vokser :-(((( De jeg har er bare litt over ett år gamle......

AneM1365380603

Nå tror du sikkert at jeg fjusket, siden klokka er over 10, men jeg satte meg ned her 2 min på og tror du ikke det var noe galt med det trådløse nettverket. Ble helt stressa. Jeg hadde ihvertfall 34.160 skritt litt før 22.00.

Takk for konkuransen. Nå er jeg sliten og det skal bli godt å legge seg i badekaret:-)

Helt utrolig! Tenkt at det ble så jevnt. Gratulerer med seieren :o)

Jeg forsvant litt her pga at det var ei som hadde ventet noen timer på å få snakke med meg i tlf ;) Jeg hadde ikke tid, he he.

Håper du er med en annen gang også!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...