Gjest reductil-23-03-09 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har gått ned 2 kilo på 17 dager.Og da har det vært påske i mellom :-).Håper jeg klarer å forsette 0 Siter
Gjest suttekluten Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Endrer du kostholdet i tillegg til at du bruker reductil, eller spiser du normalt? 0 Siter
Gjest reductil-23-03-09 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Endrer du kostholdet i tillegg til at du bruker reductil, eller spiser du normalt? Har kuttet ned på sjokolade og brus.Spiser det fortsatt med ikke i så store menger som før.Går også mere turer.Men ellers spiser jeg vanlig 0 Siter
Gjest suttekluten Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Har kuttet ned på sjokolade og brus.Spiser det fortsatt med ikke i så store menger som før.Går også mere turer.Men ellers spiser jeg vanlig Wow ;-). Kanskje noe for meg også dette, sliter meg snart ihjel med denne vekten :-) 0 Siter
Gjest reductil-23-03-09 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Wow ;-). Kanskje noe for meg også dette, sliter meg snart ihjel med denne vekten :-) Snakk med legen om det.Jeg blir iallefall motivert når jeg må til fastlegen å veie med hver 14 dag i starten.Jeg spiste sjokolade daglig før men nå er ikke lysten så stor lengere.Men jeg tror du må være ganske overvektig for å få disse tablettene.Lykke til 0 Siter
Gjest så flott for deg da:) Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 gratulerer,og lykke til:) for meg funket reductil dårlig...gikk ned litt i starten,men tilsammen eter et halvt år hadde jeg gått OPP 10 kilo:( har ikke gått ytterligere opp etter at jeg sluttet,så for min del la jeg på meg av reductil:( mistet all apetitt,og jeg som spiser for lite fra før,"glemte" å spise...altså nedsatt forbrenning. (er overvektig av andre grunner enn for mye eller feil mat) Godt du har god effekt av pillene da:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.