Gjest Flystripa Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg har et problem. Det ene kneet et stivt, i den forstand at det er noe press inni der. Det er væskefylt, svak hevelse på yttersiden av kneskåla. Det har vært slik i over to uker, og jeg mener en liten vridning ligger til grunn for dette. Hva gjør jeg? 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Uff, nå måtte jeg le - ser jo at innlegget ditt er seriøst, men det la seg ganske passende til i trådrekken... ;-) Kan desverre ikke svare på spm ditt.. :-( 0 Siter
frosken Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Uff, nå måtte jeg le - ser jo at innlegget ditt er seriøst, men det la seg ganske passende til i trådrekken... ;-) Kan desverre ikke svare på spm ditt.. :-( Jeg trodde også at det var et nytt vaskeinnlegg...*s* 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Jeg trodde også at det var et nytt vaskeinnlegg...*s* Jeg også! 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 De andre her tenker bare hygiene i kveld;o) Du kan jo ta en tur til legen. Jeg har hatt vann i kneet noen ganger, det går over. Første gangen tappet legen det, for å se om det var noe mer enn vann... Fikk en tykk lang nål inn i kneet, og legen presset ut masse gul gugge... var vist helt normalt "vann". 0 Siter
Skyer Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 Hvis det har vart i to uker og ikke blitt noe bedre hadde jeg tatt en tur til legen... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.