Gjest er jeg en gris? Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 I dag vasket jeg med såpe mellom tærne, det ble glatt under foten, gled i dusjen og endte på legevakta med brukket ankel. 0 Siter
Gjest Løveføtter Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Det er bare hysterisk renslige tullinger her i kveld ;o) 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du må bruke dusjkrakk, da går alt så mye bedre, skjønner du. 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 ;-) Du får kjøpe deg en fotvasker fra Enklere Liv.. http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1682# 0 Siter
Gjest er jeg en gris? Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Du må bruke dusjkrakk, da går alt så mye bedre, skjønner du. Tror jeg foretrekker sure tær framfor skitten rompe for ettertiden - men med gips behøver jeg vel ikke tenke på daglig dusjing på en stund. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Tror jeg foretrekker sure tær framfor skitten rompe for ettertiden - men med gips behøver jeg vel ikke tenke på daglig dusjing på en stund. Sitat: "men med gips behøver jeg vel ikke tenke på daglig dusjing" Du tar bare en plastpose over gipsen, og da går dusjingen som en lek. Etterpå setter du deg på dusjkrakken og vasker tærne nennsomt på den foten som har brukket ankel. God bedring! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 ;-) Du får kjøpe deg en fotvasker fra Enklere Liv.. http://www.enklereliv.no/productDetails.aspx?catId=0&pId=1682# Endelig - Jeg har VENTET på at du skulle linke opp til den der ;oD 0 Siter
morsan Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Endelig - Jeg har VENTET på at du skulle linke opp til den der ;oD :-) det er i grunnen et mysterium at jeg ikke har kjøpt den allerede selv:-) 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Sitat: "men med gips behøver jeg vel ikke tenke på daglig dusjing" Du tar bare en plastpose over gipsen, og da går dusjingen som en lek. Etterpå setter du deg på dusjkrakken og vasker tærne nennsomt på den foten som har brukket ankel. God bedring! Godt det fins noen seriøst hjelpsomme her ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.