Soria Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Jeg tar tegretol, fontex og fluanxol. Er det da helt utelukket å ta ett glass vin en sjelden gang? Jeg våger ikke om jeg ikke får høre at det er trygt med så lite. 0 Siter
shandy Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Tar du et glass, går det vel greit, men noe særlig mer er ikke å anbefale. Mixing av tabletter og alkohol er ikke bra. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Et glass vin en sjelden gang går helt fint når du er stabilisert på fast dose medisin. 0 Siter
Soria Skrevet 5. august 2001 Forfatter Skrevet 5. august 2001 Et glass vin en sjelden gang går helt fint når du er stabilisert på fast dose medisin. Godt å høre. Takk skal du ha :-) 0 Siter
Gjest aughii Skrevet 5. august 2001 Skrevet 5. august 2001 Hei. Det er sikkert mye mer skadelig å ta Fluanxol, enn å ta et glass vin i ny og ne, så lenge det blir med ett eller to glass da, vel og merke *s* vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.