Lotte :o) Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Min omtenksomme mann *host* sendte meg denne i kveld: http://www.youtube.com/watch?v=_SXNAtwYMBw ;-) 0 Siter
astridny Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 *LOL* Mannen min fortalte om denne for noen dager siden. :-) Sa ikke noe om hvordan slutten var. ;-) Jeg vil ha wiii :-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Hmmmm, den utgaven fulgte ikke med vår Wii...kanskje like greit 0 Siter
Gjest hva er en wii Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Eh...sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig en wii? 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Eh...sikkert dumt spørsmål, men hva er egentlig en wii? TV-spillmaskin, der man kan bevege håndkontrollen i takt med spillet ( f eks hvis man spiller et tennisspill så "slår" man en imaginær tennisball ved å bevege håndkontrollen som om man spilte tennis) 0 Siter
Gjest hva er en wii Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 TV-spillmaskin, der man kan bevege håndkontrollen i takt med spillet ( f eks hvis man spiller et tennisspill så "slår" man en imaginær tennisball ved å bevege håndkontrollen som om man spilte tennis) Takk, morsan. Det høres gøy ut. Må man ha en spesiell slags TV for å få dette til da? Eller en spesiell maskin festet til TVn?? 0 Siter
morsan Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Takk, morsan. Det høres gøy ut. Må man ha en spesiell slags TV for å få dette til da? Eller en spesiell maskin festet til TVn?? Vanlig TV, men må kjøpe selve spillmaskinen, ja, en boks som kobles til TV'en. Søk på Nintendo Wii, så finner du sikkert mye:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.