Sjøbris Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Hei, du var på msn og skrev, men jeg så det ikke. Nå er jeg på msn. Ha en fin dag. 0 Siter
frosken Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Jeg kan prøve å minne både deg og meg selv på at dersom vi vil ha med ekstra fradrag så må vi gjøre noe før 1. mai :-) 0 Siter
frosken Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Duh, sjekk ut musikk av Buffy Sainte-Marie. Fått helt dilla. Ellers hadde d vært hyggelig å ta en kaffe snart, litt pause fra lesing både her og der. Klem Hmmm... skal dere ha kaffepause for å fylle ut selvangivelse da?!? Eller kan man få fradrag for innkjøp av musikk også? For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol? 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Hmmm... skal dere ha kaffepause for å fylle ut selvangivelse da?!? Eller kan man få fradrag for innkjøp av musikk også? For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol? ''For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol?'' Redusert inntekt som følge av surring på dol eller andre steder gir jo ikke bare rett til et _fradrag_, men bent ut rett til skattefritak! ;-) 0 Siter
frosken Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 ''For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol?'' Redusert inntekt som følge av surring på dol eller andre steder gir jo ikke bare rett til et _fradrag_, men bent ut rett til skattefritak! ;-) Åhhhh... kan du si hvilken side i ligningsabc-en dette står på? Tusen takk for god informasjon! 0 Siter
Sjøbris Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Hmmm... skal dere ha kaffepause for å fylle ut selvangivelse da?!? Eller kan man få fradrag for innkjøp av musikk også? For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol? Jeg vil tro man kan få fradrag for innkjøp av musikk, hvis man samtidig klarer å bevise at det er nødvendig i arbeidsøyemed. Det forutsetter selvfølgelig at man kjøper musikken, og ikke bare laster den ned fra nettet da....:-) Ellers er det lettere å gjøre alt annet enn å lese! :-) Ha en fin dag frosken. 0 Siter
cathlin Skrevet 26. april 2009 Forfatter Skrevet 26. april 2009 ''For ikke å snakke om tapt arbeidsfortjeneste som følge av å surre bort tid på dol?'' Redusert inntekt som følge av surring på dol eller andre steder gir jo ikke bare rett til et _fradrag_, men bent ut rett til skattefritak! ;-) Du som har peiling på sånt. Tror du det går an å bare skrive et lite vedlegg til selvangivelsen, der man forteller at man trenger ekstra penger til sommeren, og spørre om å få det? 0 Siter
Gjest lakua Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Du som har peiling på sånt. Tror du det går an å bare skrive et lite vedlegg til selvangivelsen, der man forteller at man trenger ekstra penger til sommeren, og spørre om å få det? ;.)). Prøv du, si ifra hvis det funker :-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2009 Skrevet 27. april 2009 Du som har peiling på sånt. Tror du det går an å bare skrive et lite vedlegg til selvangivelsen, der man forteller at man trenger ekstra penger til sommeren, og spørre om å få det? LOL, skader ikke å forsøke, men hjelper nok neppe;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. april 2009 Skrevet 30. april 2009 Nå må du raska på! Mindre enn en halvtime igjen!! 0 Siter
cathlin Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Skrevet 1. mai 2009 Nå må du raska på! Mindre enn en halvtime igjen!! Den er i boks! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.