Gå til innhold

På jobb med urinveisinfeksjon? Haster litt...

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kronisk urinveisinfeksjon, og fikk det igjen i går. Har fått antibiotika, og den ser ut til å virke greit. Men kan jeg bare dra på jobb som vanlig, eller bør jeg ta det med ro noen dager? Har en jobb hvor jeg ikke sitter stille særlig mye (jobber med psykisk utvh). Har vært student før, og har derfor ingen erfaring med sykemeldinger...

Hadde legevakta på besøk i går, men han snakka så dårlig norsk at jeg ikke brydde meg om å spørre om dette.

Noen som veit eller har erfaring?

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Dersom du er feberfri, allmenntilstanden er o.k., symptomene er beskjedne og du tåler medisinen bra, kan du nok gå på jobb. Jeg kan imidlertid ikke gi deg en sikker vurdering av dette uten å ha snakket med deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...