Gjest V.D. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er jeg rimelig irritert... Skrev et innlegg på "hud og hår" den 5/4. Etter å ha ventet i 2 uker, fikk jeg svar fra legen: "Sparsomt og altfor sent svar". Det var alt. Etterlyste et ordentlig svar, men hører ikke mer fra han. Sendte så en mail til redaksjonen hvor jeg ba om å enten få et ordentlig svar snart, eller få pengene tilbake. Nå har det gått en uke, og har fortsatt ikke fått svar på det heller! Nå har det altså gått 23 dager siden jeg skrev innlegget mitt, og det sto at man får svar innen 3-5 dager! Nå prøver jeg her, for å se om du (webmaster) har peiling på hva det er som foregår. Hvorfor blir jeg ignorert? Har ikke sjekket konto om pengene har kommet tilbake, da jeg regner med at jeg ville fått en eller annen slags beskjed i så tilfelle. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg foreslår at du sjekker kontoen din før du klager over dette, jeg tror nemlig det er slik at pengene ikke blir trukket før du får et utfyllende svar... At du kanskje skulle ha fått et svar, er en annen sak - men hvis du ikke har blitt trukket penger for det så er det i hvert fall litt mindre å klage på... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739546 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg husker svaret du fikk, og syns også det var vedig rart. Husker jeg rett i at du da skrev at det ikke gjorde noe at det hadde tatt tid, men ønsket et svar på spørsmålet ditt likevel? Fikk du ikke nytt svar altså? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moderator Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Din mail ble videresendt til daglig leder og han skulle følge det opp. Jeg skal etterlyse svaret. Beklager rotet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739594 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest V.D. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg husker svaret du fikk, og syns også det var vedig rart. Husker jeg rett i at du da skrev at det ikke gjorde noe at det hadde tatt tid, men ønsket et svar på spørsmålet ditt likevel? Fikk du ikke nytt svar altså? Nei, det var en annen. Så det har altså skjedd med en til... Til henne skrev legen: "Kunden får svar altfor sent pga. påskeferien"... Men hun har såvidt jeg har sett fortsatt ikke fått noe ordentlig svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest V.D. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg foreslår at du sjekker kontoen din før du klager over dette, jeg tror nemlig det er slik at pengene ikke blir trukket før du får et utfyllende svar... At du kanskje skulle ha fått et svar, er en annen sak - men hvis du ikke har blitt trukket penger for det så er det i hvert fall litt mindre å klage på... Ok, det var jeg ikke klar over. Får vel sjekke :-) Men litt kjedelig å måtte lete gjennom kontoutskrifter når de bare kunne sendt meg en enkel setning og opplyst om det liksom.... Og legen kunne jo skrevet "kan ikke svare på dette, beklager" f.eks. istedenfor "sparsomt og altfor sent svar" (For hva mener han med det tro?) Hadde gjort saken litt enklere :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest V.D. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Din mail ble videresendt til daglig leder og han skulle følge det opp. Jeg skal etterlyse svaret. Beklager rotet! Endelig :-) Tusen takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bookworm Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ok, det var jeg ikke klar over. Får vel sjekke :-) Men litt kjedelig å måtte lete gjennom kontoutskrifter når de bare kunne sendt meg en enkel setning og opplyst om det liksom.... Og legen kunne jo skrevet "kan ikke svare på dette, beklager" f.eks. istedenfor "sparsomt og altfor sent svar" (For hva mener han med det tro?) Hadde gjort saken litt enklere :-) Det skjønner jeg veldig godt, jeg har sett legesvarene har blitt formulert noe ala: "Kan dessverre ikke svare på dette, brukerens konto vil ikke bli belastet", og det hadde vært mye bedre... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2739640 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest V.D. Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Din mail ble videresendt til daglig leder og han skulle følge det opp. Jeg skal etterlyse svaret. Beklager rotet! Har sett igjennom kontoutskrifter og det ser ikke ut som jeg har blitt trukket noe. Men likevel synes jeg det er svært dårlig at legen ikke gir ordentlig beskjed om jeg kan forvente et svar eller ikke. Har på en måte "ventet i spenning" i nesten en mnd nå, kanskje helt uten grunn. Har fortsatt ikke hørt noenting forresten. Tror nok ikke jeg kommer til å bruke denne tjenesten igjen for å si det sånn... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/327985-f%C3%A5r-ikke-svar/#findComment-2741105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.