Gå til innhold

Jeg knullet i kveld


Gjest knulle, knulle, knulle

Anbefalte innlegg

Gjest knulle, knulle, knulle

jeg er singel og bor alene. En god venn (som er gift) ringte og sa at han ville stikke innom. Jeg lagde kaffe og vi satte oss ned for å prate litt. Da jeg gikk ut på kjøkkenet for å hente mere kaffe kom han etter meg og løftet opp kjolen min. Jeg hadde ikke truser under.

For å gjøre historien kort han tok meg bakfra på kjøkkenbordet. Fingret med meg samtidig som han knullet meg hardt..........ohhh. Den beste sexen jeg har hatt lenge.....

Vi har hatt sex før, men vi er ikke forelsket og jeg synes han skal velge selv om han skiller seg fra sin kone eller ikke. Jeg vet at de har ikke sex, men de kan gjerne bo sammen så lenge han greier å tilfredsstille mine behov slik.

I morgen har jeg tenkt å invitere han igjen og ha på meg en gjennomsiktig neglisje. Som jeg gleder meg til den sexen vi kommer til å ha. Jeg har bestemt for at da skal jeg suge han og ri han etterpå. Han skal også få ta meg bakfra og til slutt kan vi ta en dusj sammen. jeg gir lang marsj i hans kone.

Provoserte jeg noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

Det høres brillefint ut. I morgen bør du stue noen tyttebær og smøre det på strategiske steder, så går det sikkert enda bedre. Husk å ta polaroidbilder!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enklest er billigst

Det må være et stødig bord. Hvor har du kjøpt det?

Jeg anbefaler Jif og Klorin til å vaske bordet med hvis du ikke allerede har gjort det. Litt ekkelt å spise frokost på gårsdagens knullesaft liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres brillefint ut. I morgen bør du stue noen tyttebær og smøre det på strategiske steder, så går det sikkert enda bedre. Husk å ta polaroidbilder!

Lykke til!

*Fnis* Det er nok noen som sitter og har våte drømmer foran pc'n sin ja. ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke provosert. men jeg får noen tanker...

Du sier du er singel.... De beste er ofte opptatt!

Han sier at han ikke har sex med kona ( ha ha ler meg ihjel over at det går an å være så dum) - selvfølgelig sier han det. Du har gått i "billigfella". Han har fått det han vil ha, mens du føler deg som en sykesøster uten dårlig samvittighet.

Og da er jo alt greit... Og det er flott at dere har god sex. Men du burde kanskje ikke være så billig. Og med tanke på framtida burde du kanskje gå etter noen som er singel.

Hvis denne mannen blir singel og går etter deg vil han gjøre det samme mot deg. Ville du ha likt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke provosert. men jeg får noen tanker...

Du sier du er singel.... De beste er ofte opptatt!

Han sier at han ikke har sex med kona ( ha ha ler meg ihjel over at det går an å være så dum) - selvfølgelig sier han det. Du har gått i "billigfella". Han har fått det han vil ha, mens du føler deg som en sykesøster uten dårlig samvittighet.

Og da er jo alt greit... Og det er flott at dere har god sex. Men du burde kanskje ikke være så billig. Og med tanke på framtida burde du kanskje gå etter noen som er singel.

Hvis denne mannen blir singel og går etter deg vil han gjøre det samme mot deg. Ville du ha likt det?

''Du sier du er singel.... De beste er ofte opptatt!''

*Applaus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at man kan få betalt for å sende inn sex-"noveller" til ymse blader?

Bedre å tjene noen kroner på det, enn å gartis-kreativitet på dol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres brillefint ut. I morgen bør du stue noen tyttebær og smøre det på strategiske steder, så går det sikkert enda bedre. Husk å ta polaroidbilder!

Lykke til!

Brillefint er et flott adjektiv!

*noterer at jeg må huske på å bruke det mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest agurken

Jeg tror du tuller, men om dette skulle være tilfelle så har jeg noe å si deg ja.

De dummeste kvinnfolka jeg vet om er de som slår an på gifte menn! Det å ikke greie å tenke lengre enn til et billig "knull" og ikke se at du ødelegger et forhold/familie, vitner om svært dårlig vett og empati.

Hvordan tror du det er å være dama som blir "vraket?" Og om det skulle bli dere to, hvilken garanti har du for at han ikke finner seg en ny dame å knulle på kjøkkenbordet? Hvordan vil du føle deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fioletta

Det må være et stødig bord. Hvor har du kjøpt det?

Jeg anbefaler Jif og Klorin til å vaske bordet med hvis du ikke allerede har gjort det. Litt ekkelt å spise frokost på gårsdagens knullesaft liksom.

Hehehe, ler meg skakk:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må være et stødig bord. Hvor har du kjøpt det?

Jeg anbefaler Jif og Klorin til å vaske bordet med hvis du ikke allerede har gjort det. Litt ekkelt å spise frokost på gårsdagens knullesaft liksom.

Ja fysj, så ekkelt! Nei, slike ting gjør man da bare i senga med en håndduk under stumpen. Eller aller helst i dusjen så man kan vaske bort sølet med det samme. Jeg har en bodyscrub i dusjen til det formålet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest enklest er billigst

Ja fysj, så ekkelt! Nei, slike ting gjør man da bare i senga med en håndduk under stumpen. Eller aller helst i dusjen så man kan vaske bort sølet med det samme. Jeg har en bodyscrub i dusjen til det formålet.

''Jeg har en bodyscrub i dusjen til det formålet.''

Bruker du samme skrubb flere ganger? Æsj!

Håper du desinfiserer den mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres brillefint ut. I morgen bør du stue noen tyttebær og smøre det på strategiske steder, så går det sikkert enda bedre. Husk å ta polaroidbilder!

Lykke til!

*LOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest minnah

Dette var jo litt av en historie ;-) Som tatt rett ut av et kulørt magasin av typen som selges bak en sotet hylle på Narvesen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Siden dere ikke er forelsket; hvorfor skulle han i det hele tatt vurdere å gå fra kona?

Han er heldig som har deg, du tar sikkert ikke betalt en gang, og han får kaffe på kjøpet. Med litt flaks har du ikke kjønssykdommer en gang.

Så bare stå på, dere fortjener hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knulle, knulle, knulle

Siden dere ikke er forelsket; hvorfor skulle han i det hele tatt vurdere å gå fra kona?

Han er heldig som har deg, du tar sikkert ikke betalt en gang, og han får kaffe på kjøpet. Med litt flaks har du ikke kjønssykdommer en gang.

Så bare stå på, dere fortjener hverandre.

Selvfølgelig fortjener vi hverandre. Jeg har liten tro på at dette er din mann. Han betaler i hvert fall ikke, men jeg har av og til tenkt at nå får jeg jamen betale ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...