Gå til innhold

----psykforum!!!!----


Gjest mener jeg!!!

Anbefalte innlegg

Gjest mener jeg!!!

er det bare jeg som synes det er mange gjentakende spørsmål og gjengangere som vanker på dette forum????hvorfor brukes ikke søkefunksjonen mer???!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest joulie

Kanskje fordi alle vil ha svar på akkurat det som er for dem. Jada ok så er det besvart før, men kanskje ikke akkurat slik som dem formulerte det. Pluss at mange vil bare dele sine tanker uten nødvendigvis få et svar. Jeg er nu innom her vær dag og leser det meste og ser hvordan andre har det. Man føler seg ikke så alene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi alle vil ha svar på akkurat det som er for dem. Jada ok så er det besvart før, men kanskje ikke akkurat slik som dem formulerte det. Pluss at mange vil bare dele sine tanker uten nødvendigvis få et svar. Jeg er nu innom her vær dag og leser det meste og ser hvordan andre har det. Man føler seg ikke så alene da.

Når man er dårlig psykisk er ikke det så lett å drive god problemløsning. Da er det greit å kunne stille spørsmål her. Men, det er helt klart at noen kunne forsøkt litt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så rart at folk spør? Det dreier seg jo om svært personlige problemer - og har en det ikke godt psykisk, så er det ikke alltid like lett å bruke søkefunksjoner av ymse slag.

Det er jo bare å hoppe over det som ikke er av interesse for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...