Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest V.D.

Meg som tidligere skrev innlegget "Får ikke svar :-(".

Har fortsatt ikke hørt noenting til tross for at jeg har etterlyst en ordentlig tilbakemelding flere ganger nå.

Har sett igjennom kontoutskrifter og det ser ikke ut som jeg har blitt trukket noe. Men poenget er at det er dårlig at legen ikke ga ordentlig beskjed om jeg kunne forvente et svar eller ikke. "Ventet i spenning" i en mnd, tydeligvis helt uten grunn. Og det at jeg bare blir totalt ignorert når jeg etterlyser en ordentlig tilbakemelding er rett og slett dårlig kundebehandling.

Tror nok ikke jeg kommer til å bruke denne tjenesten igjen for å si det sånn...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328378-f%C3%A5r-fortsatt-ingen-tilbakemelding/
Del på andre sider

Fortsetter under...

''Tror nok ikke jeg kommer til å bruke denne tjenesten igjen for å si det sånn...''

Nei, det er jo opp til deg da. Siden du ikke har blitt trukket penger, kunne du ikke forsøke å sende inn spørsmålet på nytt da. Jeg tviler på at de går tilbake og svarer på gamle innlegg hvis du har fått et svar (om enn mangelfullt)...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...