Gå til innhold

Han likte ikke kjolen :-(

Anbefalte innlegg

Gjest beathes
Skrevet

Jeg hadde ikke gått i selskap med min mann i en kjole jeg visste han ikke likte. Om jeg selv likte den, er en slik uttalelse et skår i gleden når det gjelder å føle seg fin for han. Jeg ville hatt det i bakhodet ved enhver anledning den kjolen skulle brukes. Jeg pynter meg faktisk for min mann også når jeg skal i selskap, sikkert sjokkerende for en del ;)

Så jeg hadde brukt deponeringsmuligheten og funnet noe annet.

• Svar 177
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

17

• Babette

17

• AneM1365380603

10

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Solskinnspiken
Skrevet

Det er jo ikke saa hyggelig aa hoere, men jeg tror jeg ville valgt aa beholde den uansett.

Selv har jeg en mann som HATER alt som har med blomster aa gjoere. Husker en gang vi var paa date da vi nettopp hadde blitt kjent, og jeg foelte meg veldig fin i en blomstrede topp som var litt in paa den tiden. Etter en del drikke innroemte han at han syntes den var grusom. Jeg tok det med fatning :)

Men - av og til saa kjoeper jeg blomstrede klaer uansett! At smaken er forskjellig faar man jo stadig bekreftet. Den nevnte topp har jeg faatt superskryt av av andre menn - ogsaa hans kamerater!

Lykke til med valget :-)

Skrevet

Auch! Kjolen høres aldeles nydelig ut!!! Men jeg skjønner dilemmaet ditt godt. Han trenger ikke bare litt tilvenningstid da?

Skrevet

Kjolen høres kjempefin ut, og jeg er sikker på at mannen din ikke har peiling!

Men jeg skjønner at dette er et dilemma! Vet ikke hva jeg selv ville ha gjort. Ikke særlig stas å gå i selskap når mannen synes kjolen er fæl.

Du har fått forslag fra andre om å konferere med venninner, hvilket jeg støtter, og også å vurdere om mannen kanskje generelt sett er motstander av nye ting, innkjøp osv, og det synes jeg også du skal vurdere.

Skrevet

En konfirmasjon er jo det perfekte sjekkemarkedet. *flirer*

Sant nok, men det høres jo merkelig ut at han ikke liker kjolen hun liker så godt.

For øvrig er det gjerne i sånne sammenhenger jeg treffer på mine ungdoms svermerier. ;))

Skrevet

Bare en ting å gjøre. Bytt kjole. hvis ikke kommer du til å tenke på dette når du tar den på, når du har den på og når du tar den av. Og når du ser den i skapet etterpå.

Menn har ikke peiling? Vi trenger da ikke å ha peiling for å like eller ikke like en kjole?

Gjest hahahahaha
Skrevet

Ha, ha, ha, ha !

Det er slik det har blitt ; Dere damer har ikke ekteMENN lenger -dere har mannlige venninner !

Og dere har jaggu bedt om det !

hidi, the scorpion
Skrevet

Auch! Kjolen høres aldeles nydelig ut!!! Men jeg skjønner dilemmaet ditt godt. Han trenger ikke bare litt tilvenningstid da?

''Han trenger ikke bare litt tilvenningstid da?''

Akkurat hva jeg tenkte òg;))

Gjest togli
Skrevet

Mannfolk ass'!!!!

Tror du virkelig mannen din er oppdatert nok til å vite hva som er in eller pent når det gjelder kjoler??? Glem det!

Du bruker selvsagt kjolen! Jeg er sikker på du blir nyyyydelig. Fargen høres prima ut!

Jeg antar du ikke hadde fiksa deg opp sånn ellers når du prøvde kjolen for ham. Som mannfolk flest klarer han da ikke å se for seg hvordan du ser ut i kjolen når du har fiksa håret, sminka deg, tatt på tilbehør etc.

Ikke hør på ham!!!!

Gjest togli
Skrevet

Jeg hadde ikke gått i selskap med min mann i en kjole jeg visste han ikke likte. Om jeg selv likte den, er en slik uttalelse et skår i gleden når det gjelder å føle seg fin for han. Jeg ville hatt det i bakhodet ved enhver anledning den kjolen skulle brukes. Jeg pynter meg faktisk for min mann også når jeg skal i selskap, sikkert sjokkerende for en del ;)

Så jeg hadde brukt deponeringsmuligheten og funnet noe annet.

Mener du det?!

Jeg gir blaffen i hva mannen min mener i slike tilfeller - og det mener han jeg gjør fornuftig i ;) Som regel synes han jeg er dritlekker når han har vent seg til antrekket ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Sant nok, men det høres jo merkelig ut at han ikke liker kjolen hun liker så godt.

For øvrig er det gjerne i sånne sammenhenger jeg treffer på mine ungdoms svermerier. ;))

''For øvrig er det gjerne i sånne sammenhenger jeg treffer på mine ungdoms svermerier'''

Hadde du en spesiell svakhet for fettere i ungdommen? ;P

Mrs. Wallace
Skrevet

''For øvrig er det gjerne i sånne sammenhenger jeg treffer på mine ungdoms svermerier'''

Hahaha! :D

Skrevet

Fydda!!

Skrevet

;-)

Skrevet

Fydda!!

Trenger ikke være fydda, det! Bare tenkt på kong Olav og Märtha;-)

candyqueen_83
Skrevet

mja.... mulig.....

Det er så utrolig sjelden jeg kjøper finkjoler, så derfor var jeg jo litt usikker, og så var det den første kjolen i den første butikken!

Jeg går alltid til Floyd om jeg skal ha ny kjole :o) De har utrolig mye fint.

Skrevet

Og så da? Hvis vi alle skulle kledd oss etter hva mannfolka likte så hadde vi vel sett ut som horer omtrent.

Skrevet

Mannfolk ass'!!!!

Tror du virkelig mannen din er oppdatert nok til å vite hva som er in eller pent når det gjelder kjoler??? Glem det!

Du bruker selvsagt kjolen! Jeg er sikker på du blir nyyyydelig. Fargen høres prima ut!

Jeg antar du ikke hadde fiksa deg opp sånn ellers når du prøvde kjolen for ham. Som mannfolk flest klarer han da ikke å se for seg hvordan du ser ut i kjolen når du har fiksa håret, sminka deg, tatt på tilbehør etc.

Ikke hør på ham!!!!

''Tror du virkelig mannen din er oppdatert nok til å vite hva som er in eller pent når det gjelder kjoler??? ''

Ærlig talt. Må man være "oppdatert" for å se hva som er pent? Og hvorvidt kjolen er "in" eller ikke håper jeg nå både prust og mannen blåser en lang marsj i. Voksne mennesker er vel ikke så usikre på smaken sin at de må konferere med moten før de mener noe.

Gjest prust
Skrevet

Kjolen høres kjempefin ut, og jeg er sikker på at mannen din ikke har peiling!

Men jeg skjønner at dette er et dilemma! Vet ikke hva jeg selv ville ha gjort. Ikke særlig stas å gå i selskap når mannen synes kjolen er fæl.

Du har fått forslag fra andre om å konferere med venninner, hvilket jeg støtter, og også å vurdere om mannen kanskje generelt sett er motstander av nye ting, innkjøp osv, og det synes jeg også du skal vurdere.

Jeg har vist den til ei venninne, som syntes den var nydelig på meg :-)

Har også vært i en helt annen butikk og bedt dem se på fargevalg på 3 ulike farger til meg - den lys turkise, en rosa og en i korall. Hun syntes jeg passet alle tre, men at den i korall kanksje var aller penest til meg....

Og så har jeg fått utvide deponeringstiden med ett døgn.

Er fremdeles rådvill...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...