Åsemor Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Kan du ikke legge inn en rullegardin med linker til alle forum under "svar til deg"? Og i "nye innlegg i flere grupper" bør det også være rullegardin av samme type, i tillegg til link til "alle nye innlegg" Det hadde vært ålreit ja 0 Siter
Gjest Webmaster, design Skrevet 7. august 2001 Skrevet 7. august 2001 Dette skal vi nok få til så snart vi har kapasitet til det. Vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Flua Skrevet 8. august 2001 Skrevet 8. august 2001 Det er en rullegardin for alle fora der allerede, men så langt ut til høyre i bildet at du må dra litt i det. ) 0 Siter
Åsemor Skrevet 8. august 2001 Forfatter Skrevet 8. august 2001 Det er en rullegardin for alle fora der allerede, men så langt ut til høyre i bildet at du må dra litt i det. ) Åå... Den har ikke jeg sett. Den bør jo uansett komme litt nærmere. Men takk for tipset, syns det er irriterende å gå omveien rundt "alle nye innlegg" hver gang jeg sjekker svara mine. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.