Gå til innhold

slett melding på psykiatri-forum..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

rart dere ikke sletter,vanligvis er dere kjappe på sensur!

Hei, bare som et tips: det er ofte lurt å sende mail. Både fordi det kan gå raskere å få ting slettet da, men også fordi du da skaper mindre blest om at det er noe som burde slettes på forum.

Slike "slett dette-tråder" kan fort føre til at adskillig flere leser den tråden som du vil ha slettet enn om man ikke lager slike tråder.

Gjest Det er ingen vits i

Hei, bare som et tips: det er ofte lurt å sende mail. Både fordi det kan gå raskere å få ting slettet da, men også fordi du da skaper mindre blest om at det er noe som burde slettes på forum.

Slike "slett dette-tråder" kan fort føre til at adskillig flere leser den tråden som du vil ha slettet enn om man ikke lager slike tråder.

Det slettes mye raskere om det skrives her.

Om webmaster får en beskjed på mail, kan det gå både 2 og 3 dager før det skjer noe. Flere som har gjort seg den erfaringen.

Gjest høstløv

Om webmaster får en beskjed på mail, kan det gå både 2 og 3 dager før det skjer noe. Flere som har gjort seg den erfaringen.

Jeg har annen erfaring, ved mail direkte til webmaster, så skjer slettingen fort, greit og diskret.

Annonse

Ja, noen ganger kan det utvilsomt være slik, men jeg vil likevel råde deg til å ikke legge ut sletteoppfordringer på webmasterforum når det er såpass sensitive saker som det her med fullt navn osv.

Gjest Det er ingen vits i

Ja, noen ganger kan det utvilsomt være slik, men jeg vil likevel råde deg til å ikke legge ut sletteoppfordringer på webmasterforum når det er såpass sensitive saker som det her med fullt navn osv.

Jeg vet ikke hvilken tråd det det dreide seg om. Har ikke lest den. Jeg bare hoppet inn i svarte på det du skrev:-)

• 2 uker senere...
Gjest Ulvinnen

Den erfaringen har jeg også gjort dessverre. Veldig synd, for det er som oftest best å være diskret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...