Gjest høstløv Skrevet 13. mai 2009 Skrevet 13. mai 2009 Kondolerer! Det er trist å bli eldste generasjon i familien. Håper at moren din ikke led mye på slutten. 0 Siter
Jølsen Skrevet 14. mai 2009 Skrevet 14. mai 2009 Sender deg varme tanker Dorthe! Håper du skal finne ny styrke og energi! 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Takk skal dere ha. Jeg har ikke sett her inne jeg, beklager. Men igjen, takk for kondolansene 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Kondolerer! Det er trist å bli eldste generasjon i familien. Håper at moren din ikke led mye på slutten. Det gikk veldig rolig for seg, Men det tok lang tid, 6 dager, men jeg var der hele det siste døgnet + en natt tidligere og litt innimellom. Hun må ha hatt et utrolig sterkt hjerte. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Takk skal dere ha. Jeg har ikke sett her inne jeg, beklager. Men igjen, takk for kondolansene Ingen grunn til å beklage:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.