Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ville bare takke alle som har brukt tid og ressurser på å hjelpe meg, her inne. Og det er alle vennligsinnede, altså mange. Det er hjelp i å få tilbakemeldinger uansett faglig kvalitet, bare det er vennligsinnet.

Så takk.

Det er godt mulig jeg blir aktiv igjen senere. Det vet man ikke. Jeg har hatt pauser tidligere, for så å ha kommet tilbake. Men sånn utsiktene er nå er den måten jeg har brukt DOL på tidligere et forbigått kapittel.

Håper alt står bra til med Orio, bibben, J31 og alle de andre sliterne...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/328840-til-alle-vennligsinnede/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk SMIR, for hyggelig hilsen fra deg:o)

Jeg ble så glad da jeg så nicket ditt her inne! Tenker ofte på deg, og har deg ofte i bakhodet når jeg leser om symptomer som du har beskrevet.

Når jeg selv lurer fælt på om jeg er åndelig lat eller hva det er som gjør at hodet mitt ikke fungerer som jeg ønsker, så tenker jeg på dine lange "latskaps-tråder" *s*. Ja, det er bare ett av en rekke ting du har tatt opp og som jeg kjenner meg veldig godt igjen i.

Jeg lurer på hvordan du har det og hvordan dagene med studier og alt er for deg. Jeg håper du har det bra og at du har brukbare dager. Jeg håper at du får hyggelig sosial input fra annet hold nå som du ikke deler tiden din med oss her inne. Forhåpentligvis har du kanskje gjort enkelte fremstøt i ditt studiemiljø?!?

Jeg har det bra for tiden, og nyter hver en dag det er slik. Jeg tar ikke noe som en selvfølge, det er sikkert.

Jeg har nå fått min behandlers velsignelse på å seponere Lamictal. Da ble jeg jaggu glad skal jeg si deg. I lang tid har jeg forsøkt å få vedkommende med på NHDs råd om at Lamictal kunne være synderen i forhold til mine hukommelsesproblemer, men hun har ikke vært enig. Nå har min behandler imidlertid vært på kurs, og lært at Lamictal faktisk kan gi hukommelsesproblemer! Nå gjenstår det så å se om det er sykdommen eller medisinene som er utslagsgivende. Derfor venter jeg i spenning :o)

Som jeg har tipset om her inne i det siste, så har jeg fått mye interessant info fra www.psykopp.no. Det har vært en stor lettelse for meg å kunne lese om symptomer som jeg kjenner meg godt igjen i. Det gir en slags opplevelse av aksept. Jeg sender tipset videre til deg :o)

Vel, SMIR, jeg ønsker deg alt godt, og på gjensyn når du kjenner at tiden er moden for å ta del i vår lille verden her på DOL.

Klem fra

Jeg tenkte dette måtte være til meg, føler meg i alle fall ganske vennligsinnet. Hyggelig av deg å nevne meg. :- )

Hvor bra det står til vet jeg egentlig ikke, tror jeg er ved et punkt hvor det kan gå begge veier. Sover ikke noe særlig, og har visst hallusinert litt. Satser på at det bare var et forbigående fenomen.

Håper det står bra til med deg, og at det går bra med studiene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...