Gå til innhold

luktesansen er borte igjen

Anbefalte innlegg

Gjest vil ha nesa tilbake

hei,

igjen etter at jeg har sluttet å bruke Nasenex nesesprey så føler jeg "stor press" i nesa mi(spesielt om natta) og hadde også tidligere bihulebetennelse.Betyr det hvis jeg gjerne vil "lukte" så må jeg bruke denne sprayen hele livet selv om den kan også ødelegge slimhinnen i nesa mi????!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32894-luktesansen-er-borte-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Det behøver ikke å bety det. I første omgang bør du snakke med legen din om hva som skjedde da du trappet ned Nasonex. Han kan vurdere om det f.eks. foreligger polypper eller allergi og om dette i så fall kan behandles med andre midler slik at du kan slutte med eller redusere dosen av Nasonex.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...