Gjest stygg_andunge Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Hei! Jeg er ei jente på 25 år som har ekstrem tannlegeskrekk,og begynner nå å få store problemer pga. det.Har ikke vært hos tannlege å fått behandling siden 6. - 7. klasse,og vet at jeg har hull som skulle vært gjordt noe med.Det største problemet er likevel at jeg har fått 3 av 4 visdomstenner,og de er forferdelig smertefulle.Kan se selv at de har begynt å "råtne",og har spist mye resptfrie smertestillende tabletter i lang tid nå for å klare å holde ut smertene.Har vært hos et par tannleger for ikke så lenge siden for å få hjelp,men etter den første timen der de bare ser på tennene,har jeg "feiget" ut og ikke tørt å gå tilbake.Fikk da også vite at jeg har pyrea som også skulle vært behandlet.I tillegg har jeg skjeve og stygge tenner,fordi jeg var for redd til å gå til tannlegen å få regulering da jeg gikk på skolen.Dette plager meg enormt mye nå,og jeg har begynt å grue meg til å gå på jobb,og unngår å møte nye mennesker.Så som du skjønner begynner jeg å få store problemer,og er ganske så desperat etter råd til hva jeg kan gjøre!! Har du noen gode råd?? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/328957-visdomstenner/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.