Gå til innhold

Visdomstenner


Gjest stygg_andunge

Anbefalte innlegg

Gjest stygg_andunge

Hei! Jeg er ei jente på 25 år som har ekstrem tannlegeskrekk,og begynner nå å få store problemer pga. det.Har ikke vært hos tannlege å fått behandling siden 6. - 7. klasse,og vet at jeg har hull som skulle vært gjordt noe med.Det største problemet er likevel at jeg har fått 3 av 4 visdomstenner,og de er forferdelig smertefulle.Kan se selv at de har begynt å "råtne",og har spist mye resptfrie smertestillende tabletter i lang tid nå for å klare å holde ut smertene.Har vært hos et par tannleger for ikke så lenge siden for å få hjelp,men etter den første timen der de bare ser på tennene,har jeg "feiget" ut og ikke tørt å gå tilbake.Fikk da også vite at jeg har pyrea som også skulle vært behandlet.I tillegg har jeg skjeve og stygge tenner,fordi jeg var for redd til å gå til tannlegen å få regulering da jeg gikk på skolen.Dette plager meg enormt mye nå,og jeg har begynt å grue meg til å gå på jobb,og unngår å møte nye mennesker.Så som du skjønner begynner jeg å få store problemer,og er ganske så desperat etter råd til hva jeg kan gjøre!! Har du noen gode råd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...