Gå til innhold

Trisekvens og uregelmessig blødning


Gjest Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! Er en dame på 45. Fikk konstatert overgangsalder for et par måneder siden og fikk Trisekvens. Alle mine plager forsvant og blødningen kom på 1. dag med rød pille. Så første brett var en suksess. Er nå på mitt 2. brett og tok den 5. hvite pillen i går. Kjente typisk mensmurring i går kveld, syns det var rart og hadde blødninger i morges. Tok 6. hvite pille og murring fortsetter. Det kommer blod men det er litt tidlig ennå og si om det er mensen? Iallefall, det var ikke sånn det skulle være? Det står i bruksanvisningen at det er vanlig med blødningsforstyrrelser. Er det andre preparater som er bedre for meg da kanskje? Var så fornøyd for det virket så greit på det første brettet. Jeg hadde fremdeles mens før jeg begynte med Trisekvens, dog veldig uregelmessig, lange sykluser, hetetokter og dårlig nattesøvn, og lav østrogenproduksjon så det var nok overgangsalderen. Går det an å stoppe blødningene som kommer feil? Eller er det innkjøringsfase for kroppen og vanlig før alt faller til ro kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...