Gå til innhold

Inngrodde hår - desperat!

Anbefalte innlegg

Jeg vet dere får inn masse innlegg om dette fra før, men jeg synes ikke jeg har fått noe særlig ut av å lese dem. Saken er den at jeg har fått masse inngrodde hår på bikinilinjen, og dette er ikke videre pent. De inngrodde hårene gjør at jeg får små betennelser som ligner kviser. Noen har foreslått å pirke på dem slik at håret kommer til overflaten og ikke irriterer lenger, men det er rett og slett ikke mulig. Etter at jeg fikk disse kvisene for ca tre måneder siden har jeg ikke fjernet hår der (og har ingen planer om det heller!), likevel er de der fremdeles. Dette plager meg veldig, skal på badeferie om en stund, og jeg kan virkelig ikke gå i bikini sånn som det ser ut. Er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt dette? En slags krem som hjelper? Gå til hudspesialist? Hva som helst? Jeg er desperat...

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32919-inngrodde-h%C3%A5r-desperat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...