Gå til innhold

Innlegget fordufter mens jeg skriver

Anbefalte innlegg

Ofte, når jeg skriver et innlegg her på DOL, forsvinner alt jeg har skrevet hvis jeg prøver å rette en skrivefeil underveis ved hjelp av et trykk på Backspace-tasten. Har funnet ut at jeg finner teksten igjen ved å trykke på høyre museknapp og velge "frem". Men det er uansett veldig irriterende!

Hva er det som skjer? har ikke opplevd dette før, og ingen andre steder enn DOL. (Skjedde en gang under skrivingen av dette også!!)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/3292-innlegget-fordufter-mens-jeg-skriver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 3D Super Woofer

Innlegget forsvinner mens jeg skriver det! Ikke når jeg går tilbake ved hjelp av høyre museknapp. Jeg retter mine skrivefeil kontinuerlig, så på "forhåndsvisning" er jeg alltid ferdig med all retting og trenger ikke trykke på "endre innlegg"...

Ok,

Dersom du bruker Internet Explorer kan det hende det hjelper

å skru av "Auto completion" på forms. Aner ikke hva dette

heter på den norske versjonen av IE. På den engelske finner du det under Tools->Internet Options menyen, og tab'en for "Content".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...