Gå til innhold

Får ikke viderekoblet tilbake

Anbefalte innlegg

Gjest Telenor sin kunde
Skrevet

I går viderekoblet jeg hustlf til mobil når vi skulle ut pga at vi ventet en viktig tlf. Jeg tastet sa *21*tlfnr og#. Og da var det greit. Men når jeg skulle koble tilbake så gikk det ikke.Jeg tastet da *21* som det stod på telenor sine sider men da sa damen i tlf at det var mislykket. Har prøvd flere ganger men det går ikke. Hva gjør jeg nå da?

Skrevet

Dette finner jeg på Telenors sider: "Deaktiver viderekoblingen: Tast # viderekoblingskode # og til slutt trykker du på ringeknappen."

# og ikke *, altså.

Gjest Telenor sin kunde
Skrevet

Dette finner jeg på Telenors sider: "Deaktiver viderekoblingen: Tast # viderekoblingskode # og til slutt trykker du på ringeknappen."

# og ikke *, altså.

Hva menes med kode ?. Har ikke noen kode.

brilleslangen
Skrevet

# og ikke *, altså.

Bruk viderkoblingskoden, altså 21.

Gjest Telenor sin kunde
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1243160762' post='4154129]

Er ikke koden 21 da?

Prøv #21#

''Skru av viderekobling: løft av røret slik at du får summetone. Tast #21#, og viderekoblingen blir avskrudd.''

http://telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?create=kb:Kunnskapsdatabase&view(1)=c{46b73280-2100-11dc-c178-000000000000}&ICID=P-KS-10016-SOK-33

Har gjordt det men kommer bare mislykket

Gjest svava
Skrevet

Og du er sikker på at du har brukt gittertasten og ikke stjernetasten? ( se citoyen sitt innlegg)

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1243160762' post='4154129]

Er ikke koden 21 da?

Prøv #21#

''Skru av viderekobling: løft av røret slik at du får summetone. Tast #21#, og viderekoblingen blir avskrudd.''

http://telenor.no/privat/kundeservice/iqRequest.do?create=kb:Kunnskapsdatabase&view(1)=c{46b73280-2100-11dc-c178-000000000000}&ICID=P-KS-10016-SOK-33

Det er det som er riktig.

Jeg kan bare to koder. 21 for å sette videre samt 55 for vekking. Men det er jo enkelt å sjekke om den fortsatt står viderekoblet? Hvis ja trykker du

#21#

Dersom du fortsatt har problemer må du ringe telenor.

Skrevet

#21#tlfnr # ?Du skrev i hovedinnlegget at du brukte *21*tlfnr#:)

Gjest Telenor sin kunde
Skrevet

Og du er sikker på at du har brukt gittertasten og ikke stjernetasten? ( se citoyen sitt innlegg)

Ha,ha Takk. Bare hjernen min som har tatt seg fri i dag :-)

Gjest svava
Skrevet

Ha,ha Takk. Bare hjernen min som har tatt seg fri i dag :-)

Bare hyggelig :)

Også hjerner trenger litt fri av og til ;)

Gjest Telenor sin kunde
Skrevet

Bare hyggelig :)

Også hjerner trenger litt fri av og til ;)

Ja huff. Men dette var jo nesten litt flaut. **rødmer**

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...