Gå til innhold

Veldig bredt på skjermen her nå...:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ett eller annet har skjedd - bildet på skjermen er altfor bredt, og jeg må drive med sideveis scrolling for å få lest! :-( Hva kan ha skjedd, men viktigst: Hvordan fikse det?

Skrevet

Har du XP? I så fall så kan det hende at du har vært borti zoomenivået nederst til høyre (over klokken). Hos meg står den på 100%, og det er passe.

Gjest høstløv
Skrevet

Prøv å slå av og på Internett leseren din.

Skrevet

Har du XP? I så fall så kan det hende at du har vært borti zoomenivået nederst til høyre (over klokken). Hos meg står den på 100%, og det er passe.

Står på 100% her også...

Skrevet

Prøv å slå av og på Internett leseren din.

Har slått av og på PC'en TO ganger... Irriterende altså.

Junipr lånte pc'en litt på fredag mens jeg gjorde klar for hytta, men han bedyret at han logget seg på som "venn" og ikke på min brukerprofil.

Skrevet

Står på 100% her også...

Hm...da vet ikke jeg hva det kan være. Hvis det ikke er noe med skjerminnstillingene dine da? Men de skal jo ikke forandre seg av seg selv:-(

Gjest høstløv
Skrevet

Har slått av og på PC'en TO ganger... Irriterende altså.

Junipr lånte pc'en litt på fredag mens jeg gjorde klar for hytta, men han bedyret at han logget seg på som "venn" og ikke på min brukerprofil.

Prøv å trykke ned Ctrl samtidig som du trykker på - tegnet.

Skrevet

Prøv å trykke ned Ctrl samtidig som du trykker på - tegnet.

Ja, nå ble det mer normalt bredde, men skriften ble dritliten! LOL

Lurer på omjeg burde skaffe meg langsyntbriller? ;-)

Gjest bikku
Skrevet

Prøv å gå inn på innstillinger og veld høyere oppløsning for å se om det hjelper. Hvis noen har brukt pc'n til spill el, så kan oppløsningen bli endret.

Skrevet

Prøv å gå inn på innstillinger og veld høyere oppløsning for å se om det hjelper. Hvis noen har brukt pc'n til spill el, så kan oppløsningen bli endret.

Han har bare vært inne på youtube og 123spill;-)

Men på et eller annet mystisk vis ser det ut til at tipset ditt funket - selv om det til å begynne med ble kjempebredt og -høyt her - slik at både startknappen og minimeringsknapp etc for internett bel utenfor skjermen;-)

Men jeg slo da av med hovedbryter og på igjen, og så ser det vanlig ut.

Takkar&bukkar!

(men nå ble alle leste tråder stående med ulest farge... aner ikke hvordan det kunne ha seg, da...*he he*)

Skrevet

Ser det har ordnet seg for deg, men om du holder nede Ctrl-knappen og ruller på hjulet på musa, da blir ting større, var det slik skjermen så ut?

Skrevet

Ser det har ordnet seg for deg, men om du holder nede Ctrl-knappen og ruller på hjulet på musa, da blir ting større, var det slik skjermen så ut?

Det var liksom dratt ut til sidene, uten at skriften egentlig var mindre. Tok en titt på finn.no, og så bl.a. bildene av en billedrørs 4:3-tv til salgs der, og den var mye lavere og bredere enn en 16:9-skjerm;-)

Skrevet

Det var liksom dratt ut til sidene, uten at skriften egentlig var mindre. Tok en titt på finn.no, og så bl.a. bildene av en billedrørs 4:3-tv til salgs der, og den var mye lavere og bredere enn en 16:9-skjerm;-)

Aha :)

Men bra det ble normalt igjen da.

Skrevet

Aha :)

Men bra det ble normalt igjen da.

Absolutt! ganske slitsomt med sideveis scrolling...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...