morsan Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Ett eller annet har skjedd - bildet på skjermen er altfor bredt, og jeg må drive med sideveis scrolling for å få lest! :-( Hva kan ha skjedd, men viktigst: Hvordan fikse det? 0 Siter
Colette Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Har du XP? I så fall så kan det hende at du har vært borti zoomenivået nederst til høyre (over klokken). Hos meg står den på 100%, og det er passe. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Prøv å slå av og på Internett leseren din. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Har du XP? I så fall så kan det hende at du har vært borti zoomenivået nederst til høyre (over klokken). Hos meg står den på 100%, og det er passe. Står på 100% her også... 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Prøv å slå av og på Internett leseren din. Har slått av og på PC'en TO ganger... Irriterende altså. Junipr lånte pc'en litt på fredag mens jeg gjorde klar for hytta, men han bedyret at han logget seg på som "venn" og ikke på min brukerprofil. 0 Siter
Colette Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Står på 100% her også... Hm...da vet ikke jeg hva det kan være. Hvis det ikke er noe med skjerminnstillingene dine da? Men de skal jo ikke forandre seg av seg selv:-( 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Har slått av og på PC'en TO ganger... Irriterende altså. Junipr lånte pc'en litt på fredag mens jeg gjorde klar for hytta, men han bedyret at han logget seg på som "venn" og ikke på min brukerprofil. Prøv å trykke ned Ctrl samtidig som du trykker på - tegnet. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Prøv å trykke ned Ctrl samtidig som du trykker på - tegnet. Ja, nå ble det mer normalt bredde, men skriften ble dritliten! LOL Lurer på omjeg burde skaffe meg langsyntbriller? ;-) 0 Siter
Gjest bikku Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Prøv å gå inn på innstillinger og veld høyere oppløsning for å se om det hjelper. Hvis noen har brukt pc'n til spill el, så kan oppløsningen bli endret. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Prøv å gå inn på innstillinger og veld høyere oppløsning for å se om det hjelper. Hvis noen har brukt pc'n til spill el, så kan oppløsningen bli endret. Han har bare vært inne på youtube og 123spill;-) Men på et eller annet mystisk vis ser det ut til at tipset ditt funket - selv om det til å begynne med ble kjempebredt og -høyt her - slik at både startknappen og minimeringsknapp etc for internett bel utenfor skjermen;-) Men jeg slo da av med hovedbryter og på igjen, og så ser det vanlig ut. Takkar&bukkar! (men nå ble alle leste tråder stående med ulest farge... aner ikke hvordan det kunne ha seg, da...*he he*) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Ser det har ordnet seg for deg, men om du holder nede Ctrl-knappen og ruller på hjulet på musa, da blir ting større, var det slik skjermen så ut? 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Ser det har ordnet seg for deg, men om du holder nede Ctrl-knappen og ruller på hjulet på musa, da blir ting større, var det slik skjermen så ut? Det var liksom dratt ut til sidene, uten at skriften egentlig var mindre. Tok en titt på finn.no, og så bl.a. bildene av en billedrørs 4:3-tv til salgs der, og den var mye lavere og bredere enn en 16:9-skjerm;-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 24. mai 2009 Skrevet 24. mai 2009 Det var liksom dratt ut til sidene, uten at skriften egentlig var mindre. Tok en titt på finn.no, og så bl.a. bildene av en billedrørs 4:3-tv til salgs der, og den var mye lavere og bredere enn en 16:9-skjerm;-) Aha Men bra det ble normalt igjen da. 0 Siter
morsan Skrevet 24. mai 2009 Forfatter Skrevet 24. mai 2009 Aha Men bra det ble normalt igjen da. Absolutt! ganske slitsomt med sideveis scrolling... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.