morsan Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/25/nyheter/haakon_lie/innenriks/arbeiderpartiet/6395790/ 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Kan vi stole på det, tror du? NRK har jo hatt nekrologen hans lagt ut før. 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Kan vi stole på det, tror du? NRK har jo hatt nekrologen hans lagt ut før. Står på både Aftenposten, VG, Dagbladet + Wikipedia denne gangen, har ikke sjekket NRK, TV2 osv 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Står på både Aftenposten, VG, Dagbladet + Wikipedia denne gangen, har ikke sjekket NRK, TV2 osv Ja, ja vi får vente til dødsannonsen hans står i avisen, for hvis alle disse mediene har samme kilde i NRK, så vet vi vel ikke helt hva vi skal tro? 0 Siter
morsan Skrevet 25. mai 2009 Forfatter Skrevet 25. mai 2009 Ja, ja vi får vente til dødsannonsen hans står i avisen, for hvis alle disse mediene har samme kilde i NRK, så vet vi vel ikke helt hva vi skal tro? Tviler du på dette? Det at nekrologen var off.gjort et kort, kort tidsrom var ikke det samme som at den var slått opp som hovedoppslag på alle nettavisene - man måtte søke den fram og det uten at de søkbare ordene inneholdt viktige ord. Det var mao rent tilfeldig at dette kom for en dag, og ytterst få kunne sikkert lese den. 0 Siter
Gjest høstløv Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Tviler du på dette? Det at nekrologen var off.gjort et kort, kort tidsrom var ikke det samme som at den var slått opp som hovedoppslag på alle nettavisene - man måtte søke den fram og det uten at de søkbare ordene inneholdt viktige ord. Det var mao rent tilfeldig at dette kom for en dag, og ytterst få kunne sikkert lese den. Jeg tuller litt. Riktigheten av at han er død er sikkert grundig undersøkt av massemedia nettopp for ikke å begå samme flause en gang til. Mannen var jo gammel. 0 Siter
Gjest folkevond Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Det har jeg fått med meg takket være mine dauhørte naboer omtrent på samme alder som han og deres lydnivå på nyhetene på tv grrrrr. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.