Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest høstløv
Skrevet

Kan vi stole på det, tror du?

NRK har jo hatt nekrologen hans lagt ut før.

Skrevet

Kan vi stole på det, tror du?

NRK har jo hatt nekrologen hans lagt ut før.

Står på både Aftenposten, VG, Dagbladet + Wikipedia denne gangen, har ikke sjekket NRK, TV2 osv

Gjest høstløv
Skrevet

Står på både Aftenposten, VG, Dagbladet + Wikipedia denne gangen, har ikke sjekket NRK, TV2 osv

Ja, ja vi får vente til dødsannonsen hans står i avisen, for hvis alle disse mediene har samme kilde i NRK, så vet vi vel ikke helt hva vi skal tro?

Skrevet

Ja, ja vi får vente til dødsannonsen hans står i avisen, for hvis alle disse mediene har samme kilde i NRK, så vet vi vel ikke helt hva vi skal tro?

Tviler du på dette?

Det at nekrologen var off.gjort et kort, kort tidsrom var ikke det samme som at den var slått opp som hovedoppslag på alle nettavisene - man måtte søke den fram og det uten at de søkbare ordene inneholdt viktige ord. Det var mao rent tilfeldig at dette kom for en dag, og ytterst få kunne sikkert lese den.

Gjest høstløv
Skrevet

Tviler du på dette?

Det at nekrologen var off.gjort et kort, kort tidsrom var ikke det samme som at den var slått opp som hovedoppslag på alle nettavisene - man måtte søke den fram og det uten at de søkbare ordene inneholdt viktige ord. Det var mao rent tilfeldig at dette kom for en dag, og ytterst få kunne sikkert lese den.

Jeg tuller litt.

Riktigheten av at han er død er sikkert grundig undersøkt av massemedia nettopp for ikke å begå samme flause en gang til.

Mannen var jo gammel.

Gjest folkevond
Skrevet

Det har jeg fått med meg takket være mine dauhørte naboer omtrent på samme alder som han og deres lydnivå på nyhetene på tv grrrrr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...