Gjest været i trøndelag Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 http://www.dagbladet.no/2009/05/25/nyheter/innenriks/politi/trafikkulykke/6395189/ Om dere ser på bildet, ser dere at det har vært en solfylt vår i Trøndelag :-) 0 Siter
Gjest godt vær Skrevet 25. mai 2009 Skrevet 25. mai 2009 Det er bare å bekrefte at somaliere er overrepresentert i voldsstatistikken. 0 Siter
Gjest Lykkelig gift i 17 år Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Det er bare å bekrefte at somaliere er overrepresentert i voldsstatistikken. Enig. Jeg er ikke rasist. Er selv gift med en fra Asia men de fra Somalia forstår jeg meg ikke på. 0 Siter
Gjest poppcorn Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Enig. Jeg er ikke rasist. Er selv gift med en fra Asia men de fra Somalia forstår jeg meg ikke på. Kan jo risikere å bli spist opp, jo! ---og så stinker de så vævlig, disse Somalierne. 0 Siter
Gjest Stinkadora Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Kan jo risikere å bli spist opp, jo! ---og så stinker de så vævlig, disse Somalierne. Treffer en del somaliere i jobben, de stinker ikke, men alle bruker samme vaskemiddel for alle lukter det samme. 0 Siter
Gjest poppcorn Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Treffer en del somaliere i jobben, de stinker ikke, men alle bruker samme vaskemiddel for alle lukter det samme. Vet. Hjemmelaga, de blander EN del kaustik - og fem deler kumøkk! Våre forfedre gjorde noe lignende, men de brukte talg i steden for kumøkk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.