Gjest Mamma! Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Datteren min på 21 år skal igjennom en litt alvorlig undersøkelse. Hun er veldig engstelig for dette og ønsker at jeg er med henne til sykehuset. Det jeg lurer på er om det er tillatt å bli med på selve undersøkelsen7inngrepet og feks holde datteren min i hånden? Den blir gjort i narkose. Kan også nevne at jeg er kvalifisert helsearbeider selv, hvis det skulle ha noe å si. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Alle har rett til å ha noen hos seg under helseundersøkelser, men du blir sikkert bedt om å gå ut etter at hun har sloknet av narkosen. Da merker hun jo ikke om du er der uansett. 0 Siter
Hønemoren Skrevet 26. mai 2009 Skrevet 26. mai 2009 Ja, det må du gjøre. Jeg var med min datter da hun var på samme alder. Var der til hun sovnet, sto klar og ventet da hun ble trillet ut og fikk sitte ved senga i mange timer. Hun ble operert. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.