Gå til innhold

Fy som det regner!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest prust
Skrevet

Her sitter jeg på et hotell i hovedstaden med byens flotteste utsikt, og så bare HØLJER det ned og tåka er tjukk som en graut :-(((((

Regner med at utsikten utgjør noe av prisen...

Skrevet

Ja, du har vært uheldig med dagen! Vi får håpe det bli' likar i mårra! :-D

Gjest prust
Skrevet

Flott vær her!

Det er det visst hjemme også...

Gjest prust
Skrevet

Ja, du har vært uheldig med dagen! Vi får håpe det bli' likar i mårra! :-D

Jepp - det håper jeg også, sånn at jeg får prøvd skauen her i hovedstaden :-) - og ikke minst nytt utsikten!!!!!

Skrevet

Jepp - det håper jeg også, sånn at jeg får prøvd skauen her i hovedstaden :-) - og ikke minst nytt utsikten!!!!!

...og det BLE likar! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Her har det regnet kraftig det siste døgnet, men nå blir det snart sol :) Det er meldt over 20 grader til helga.

Gjest prust
Skrevet

Her har det regnet kraftig det siste døgnet, men nå blir det snart sol :) Det er meldt over 20 grader til helga.

Det ble fint i dag :-)

Jeg fikk meg en skikkelig tur i ettermiddag - løp og gikk i 1 time og 45 minutter :-)

Klarte faktisk å rote meg litt bort, ikke i skogen, men da jeg var nesten tilbake, og kom inn på asfaltvei - valgte høyre i stedet for venstre på asfaltveien, og kom tilbake i skogen igjen :-))))

AneM1365380603
Skrevet

Det ble fint i dag :-)

Jeg fikk meg en skikkelig tur i ettermiddag - løp og gikk i 1 time og 45 minutter :-)

Klarte faktisk å rote meg litt bort, ikke i skogen, men da jeg var nesten tilbake, og kom inn på asfaltvei - valgte høyre i stedet for venstre på asfaltveien, og kom tilbake i skogen igjen :-))))

Så flink du er som legger inn trim når du er på jobbreiser :)

Jeg er på en minislankekur nå, men det er ikke så enkelt. Da jeg handlet i dag fikk jeg blodusukkerfall, så da handlet jeg inn diverse smågodt :/

Gjest prust
Skrevet

Så flink du er som legger inn trim når du er på jobbreiser :)

Jeg er på en minislankekur nå, men det er ikke så enkelt. Da jeg handlet i dag fikk jeg blodusukkerfall, så da handlet jeg inn diverse smågodt :/

Jeg tenkte jo også at jeg skulle "benytte anledningen" til å spise litt mindre fremover, men det er ikke lett når en er på hotell....

Vi hadde DEN flott lunsjbuffeten, med masse retter - spiste masse, men ganske så sunn mat tror jeg da. Og så middag i kveld.

Sitter i senga, og har nettopp hatt en Margarita-drink :-)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg tenkte jo også at jeg skulle "benytte anledningen" til å spise litt mindre fremover, men det er ikke lett når en er på hotell....

Vi hadde DEN flott lunsjbuffeten, med masse retter - spiste masse, men ganske så sunn mat tror jeg da. Og så middag i kveld.

Sitter i senga, og har nettopp hatt en Margarita-drink :-)

Drinker er jeg ikke inne på i det hele tatt. Hva er i en slik drink?

Gjest prust
Skrevet

Drinker er jeg ikke inne på i det hele tatt. Hva er i en slik drink?

Den er ganske bitter - det som er i er Contreu, Limejuice, sånn kaktusbrennevin (husker ikke hva det heter) og is. Det skal være salt rundt kanten av glasset, men det fikk jeg ikke :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...