Gå til innhold

Jeg ble tante igjen:)

Anbefalte innlegg

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lotte :o)

6

• laban

3

• morsan

3

• Mrs D

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer :)

Har jammen mange tantebarn du da,koselig!

Egentlig ikke så voldsomt mange (i forhold til det jeg er vant til hos enkelte andre), men de har kommet i løpet av ganske få år :)

Gjest Kimmie
Skrevet

Egentlig ikke så voldsomt mange (i forhold til det jeg er vant til hos enkelte andre), men de har kommet i løpet av ganske få år :)

Kjekt når de er såpass tett da,blir sikkert gode venner av det.

Skrevet

Blir nok din tur etterhvert også:)

Forresten føler jeg meg som like mye tante for mine tre nevøer på mannen min sin side :)

''Blir nok din tur etterhvert også:)''

Neppe :-(

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243424797' post='4156073]

''Blir nok din tur etterhvert også:)''

Neppe :-(

Ok ;-)

Men så får du kose deg med tantebarna på den andre siden ;)

Skrevet

Jeg har 16 tantebarn, hvorav 13 er på min side av familien. Syns ikke ni er SÅ mange, jeg da. :-)

Nei, det har jo en viss sammenheng med antall søsken man selv har...

Sikkert kjekt med så mange søskenbarn!

Skrevet

Ok ;-)

Men så får du kose deg med tantebarna på den andre siden ;)

''Men så får du kose deg med tantebarna på den andre siden ;)''

Nei, ikke det heller. De er rett og slett for store, og bor 100 mil unna Men jeg klager ikke, altså - vi har jo vært heldige og fått egne barn :-)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243425397' post='4156082]

''Men så får du kose deg med tantebarna på den andre siden ;)''

Nei, ikke det heller. De er rett og slett for store, og bor 100 mil unna Men jeg klager ikke, altså - vi har jo vært heldige og fått egne barn :-)

Puh! Godt du har egne barn da :)

Gjest kopidama
Skrevet

Gratulerer, det er kjekt å vere tante til sine tante barn og gå lange trille turer :)

Skrevet

Jeg har 16 tantebarn, hvorav 13 er på min side av familien. Syns ikke ni er SÅ mange, jeg da. :-)

Hvis jeg skulle hatt 13 tantebarn på min side av familien, måtte søstrene mine hatt i snitt 6,5 barn hver;-)

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer, det er kjekt å vere tante til sine tante barn og gå lange trille turer :)

Takk:)

Skrevet

Hvis jeg skulle hatt 13 tantebarn på min side av familien, måtte søstrene mine hatt i snitt 6,5 barn hver;-)

...og hvis jeg skulle hatt det, måtte brorsan hatt i snitt ca 13 ;-)

Skrevet

Nei, det har jo en viss sammenheng med antall søsken man selv har...

Sikkert kjekt med så mange søskenbarn!

Det er jo et aldersspenn fra 36 til 10 år på dem fra yngste til eldste. Jeg var ti år første gang jeg ble tante.

Selv har jeg hatt nesten 30 søskenbarn, hvorav halvparten var/er på alder med mora mi. :-)

candyqueen_83
Skrevet

Det er jo et aldersspenn fra 36 til 10 år på dem fra yngste til eldste. Jeg var ti år første gang jeg ble tante.

Selv har jeg hatt nesten 30 søskenbarn, hvorav halvparten var/er på alder med mora mi. :-)

Oi, det var mange. Har ingen søskenbarn jeg :o(

Skrevet

Gratulerer som tante! Selv er jeg bare tante til 8, og jeg tviler på at det blir flere. Det var en søskenflokk her som fikk ca 50 barn til sammen.

Gjest togli
Skrevet

Gratulerer som tante! Selv er jeg bare tante til 8, og jeg tviler på at det blir flere. Det var en søskenflokk her som fikk ca 50 barn til sammen.

50!!!? Utrolig :))

Skrevet

Gratulerer så masse!!! Jeg har 4 skjønne tantebarn, og det 5. kommer sannsynligvis i november en gang :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...