Gå til innhold

Blodstrømning

Anbefalte innlegg

Gjest BedreLiv

Hei.Leste i KK for ei stund sia at i Sverige utfører de en operasjon der de kutter av ei blodåre i ryggen for å hindre blodstrømning til ansiktet. Utføres denne operasjon i Norge? Dette er VELDIG viktig for meg. Er 22 år og trenger ikke engang være forlegen utenatt ansiktet mitt blir rødt. Trodde det ville gi seg med årene, men neida. Har du noen jeg kan kontakte i Sverige, hvis dette ikke utføres i Norge?Har mange ganger vurdert å ta livet mitt pga dette!Vær så snill å hjelp meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32952-blodstr%C3%B8mning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Christian Anker, spesialist i allmennmed

Jeg tror man utfører inngrepet ved blant annet Volvat medisinske senter i Oslo.

T: 22 95 75 00

Den som har mest erfaring med inngrepet er den svenske kirurgen Gøran Claes.

Gøran Claes

St. Gårda 26

41270 Gøteborg

T: 00 46 31 40 86 58

(Hvorvidt telefonnummeret fortsatt er korrekt, vet jeg ikke).

Inngrepet koster cirka 25.000 kroner (tror jeg), og innebærer at man ødelegger en nerve like under kravbenet d.v.s. nederst på halsens forside).

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/32952-blodstr%C3%B8mning/#findComment-129119
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...