vintermor Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Skal på en sammenkomst på Oslo bymuseum i ettermiddag, og det ligger i Frognerparken. Er det noe greit sted å parkere i nærheten? Har kun vært der med buss og da vet jeg hvor vi kan stå, men hjelper jo ikke i dag. 0 Siter
laban Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Det er noen plasser nedenfor bymuseet, hvis jeg ikke husker feil og hvis de ikke har blitt fjernet. Hvis ikke du får plass der, kan du prøve i boliggatene rett på andre siden av hovedveien, altså "nedover" i forhold til bakken opp til museet, og på andre siden av den veien du tar av fra. Den største parkeringsplassen i nærheten av Frognerparken er litt forbi Frogner Stadion, men det blir litt i andre enden i forhold til museet. Den ligger på baksiden av senteret som ligger inntil Colosseum kino, og på motsatt side av den brede veien (altså inn mot parken, ikke mot Colosseumsenteret). Knotete å beskrive dette uten kart, jeg er dårlig på gatenavn der jeg har kjørt mange ganger... 0 Siter
Gjest lilatu_28 Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Det er noen plasser nedenfor bymuseet, hvis jeg ikke husker feil og hvis de ikke har blitt fjernet. Hvis ikke du får plass der, kan du prøve i boliggatene rett på andre siden av hovedveien, altså "nedover" i forhold til bakken opp til museet, og på andre siden av den veien du tar av fra. Den største parkeringsplassen i nærheten av Frognerparken er litt forbi Frogner Stadion, men det blir litt i andre enden i forhold til museet. Den ligger på baksiden av senteret som ligger inntil Colosseum kino, og på motsatt side av den brede veien (altså inn mot parken, ikke mot Colosseumsenteret). Knotete å beskrive dette uten kart, jeg er dårlig på gatenavn der jeg har kjørt mange ganger... Middelthunsgate heter det der hovedparkeringen er. :-) 0 Siter
vintermor Skrevet 27. mai 2009 Forfatter Skrevet 27. mai 2009 Middelthunsgate heter det der hovedparkeringen er. :-) Da får jeg gå inn på gule sider og sjekke litt :-)) 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Det er da noen plasser ved hovedinngangen også, eller er det bare HCplasser 0 Siter
Elis31 Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Det er noen plasser nedenfor bymuseet, hvis jeg ikke husker feil og hvis de ikke har blitt fjernet. Hvis ikke du får plass der, kan du prøve i boliggatene rett på andre siden av hovedveien, altså "nedover" i forhold til bakken opp til museet, og på andre siden av den veien du tar av fra. Den største parkeringsplassen i nærheten av Frognerparken er litt forbi Frogner Stadion, men det blir litt i andre enden i forhold til museet. Den ligger på baksiden av senteret som ligger inntil Colosseum kino, og på motsatt side av den brede veien (altså inn mot parken, ikke mot Colosseumsenteret). Knotete å beskrive dette uten kart, jeg er dårlig på gatenavn der jeg har kjørt mange ganger... Du mener på akkurat motsatt side av parken hvor hun skal. Ikke så vanskelig og ikke sååå langt å gå 0 Siter
laban Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Du mener på akkurat motsatt side av parken hvor hun skal. Ikke så vanskelig og ikke sååå langt å gå Nei, det er verken vanskelig eller langt, men det blir litt knotete å beskrive det uten kart. Håper hun fant fram i hvert fall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.