Gå til innhold

Parkering ved Frognerparken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en sammenkomst på Oslo bymuseum i ettermiddag, og det ligger i Frognerparken.

Er det noe greit sted å parkere i nærheten?

Har kun vært der med buss og da vet jeg hvor vi kan stå, men hjelper jo ikke i dag.

Skrevet

Det er noen plasser nedenfor bymuseet, hvis jeg ikke husker feil og hvis de ikke har blitt fjernet. Hvis ikke du får plass der, kan du prøve i boliggatene rett på andre siden av hovedveien, altså "nedover" i forhold til bakken opp til museet, og på andre siden av den veien du tar av fra.

Den største parkeringsplassen i nærheten av Frognerparken er litt forbi Frogner Stadion, men det blir litt i andre enden i forhold til museet. Den ligger på baksiden av senteret som ligger inntil Colosseum kino, og på motsatt side av den brede veien (altså inn mot parken, ikke mot Colosseumsenteret).

Knotete å beskrive dette uten kart, jeg er dårlig på gatenavn der jeg har kjørt mange ganger...

Gjest lilatu_28
Skrevet

Det er noen plasser nedenfor bymuseet, hvis jeg ikke husker feil og hvis de ikke har blitt fjernet. Hvis ikke du får plass der, kan du prøve i boliggatene rett på andre siden av hovedveien, altså "nedover" i forhold til bakken opp til museet, og på andre siden av den veien du tar av fra.

Den største parkeringsplassen i nærheten av Frognerparken er litt forbi Frogner Stadion, men det blir litt i andre enden i forhold til museet. Den ligger på baksiden av senteret som ligger inntil Colosseum kino, og på motsatt side av den brede veien (altså inn mot parken, ikke mot Colosseumsenteret).

Knotete å beskrive dette uten kart, jeg er dårlig på gatenavn der jeg har kjørt mange ganger...

Middelthunsgate heter det der hovedparkeringen er. :-)

Skrevet

Middelthunsgate heter det der hovedparkeringen er. :-)

Da får jeg gå inn på gule sider og sjekke litt :-))

Skrevet

Det er da noen plasser ved hovedinngangen også, eller er det bare HCplasser

Skrevet

Du mener på akkurat motsatt side av parken hvor hun skal. Ikke så vanskelig og ikke sååå langt å gå :)

Skrevet

Du mener på akkurat motsatt side av parken hvor hun skal. Ikke så vanskelig og ikke sååå langt å gå :)

Nei, det er verken vanskelig eller langt, men det blir litt knotete å beskrive det uten kart. Håper hun fant fram i hvert fall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...