Gjest Mikkel K Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Har noen her brukt solfilm fra Biltema? Blir resultatet bra? har ikke råd til proff påsetting. Noen tips evt? 0 Siter
molbomann Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Jeg hadde spikket og spart fremfor å gjøre det selv.Har forsøkt en gang tidligere med sånn "gjør det selv solfilm", men det ble bare tull(fulgte bruksanvisningen slavisk). 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Ja, det har jeg brukt! Det går greit, hvis du er nøyaktig og bruker masse zalovann når du legger det på. 0 Siter
Gjest mikkel k Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Ja, det har jeg brukt! Det går greit, hvis du er nøyaktig og bruker masse zalovann når du legger det på. Hvorfor zalo-vann? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Hvorfor zalo-vann? Hvis du legger uten så får du garantert masse folder i filmen. Men hvis du har zalovann på så går det mye lettere, da sklir filmen glatt utover vinduet. Du tar bare på vannet med svamp først, så legger du på filmen og deretter glatter du ut med nal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.