Gå til innhold

Når klokka er fotballkampen?

Anbefalte innlegg

Gjest når er det, når?
Skrevet

Når klokka er den store fotballkampen i dag?

På hvilken kanal??

Ikke at jeg skal se den, intresserer meg midt i, men jeg vil vite om den kræsjer med LOST...

Skrevet

Viasat 4, sendinga begynner 19.30, men de skal vel prate en times tid først.

Gjest når er det, når?
Skrevet

Viasat 4, sendinga begynner 19.30, men de skal vel prate en times tid først.

NEEEEEEEEEEEEEI

Dustefotball :(

....men takk for svar...

Skrevet

Ikke for å pirke , men er det vanlig å bruke når klokka? Holder det ikke med når?

Gjest når er det,når?
Skrevet

Ikke for å pirke , men er det vanlig å bruke når klokka? Holder det ikke med når?

Dialekt ;o)

Gjest prust
Skrevet

Vi sier "når klokka" i Kristiansand :-)

hidi, the scorpion
Skrevet

Vi sier "klokka?" i Grimstad...

Skrevet

Hvilken stor fotballkamp var det, og hva ble resultatet? ;-)

(Har ikke hørt et ord om fotball i dag...*S*)

Skrevet

morsan, morsan, morsan... *rister på hodet*

Champions League-finalen mellom Manchester United og Barcelona - barca vant:-)

Skrevet

morsan, morsan, morsan... *rister på hodet*

Champions League-finalen mellom Manchester United og Barcelona - barca vant:-)

Jeg så at noen skrev Barca uten å skjønne at det er et kjælenavn for Barcelona....;-)

Skrevet

Litt gratis voksenopplæring: Dette var altså samme fotball-verdensbegivenhet som den som i utgangspunktet skulle kollidere med MGP-finalen i Oslo neste år. Men nå er visstnok MGP flyttet, noe som betyr at den ikke blir så nær 17. mai at de internasjonale media får med seg nasjonaldagen "på kjøpet".

Og samme verdensbegivenhet som Ole Gunnar Solskjær avgjorde for 10 år og to dager siden, da ManU snudde 0-1 til 2-1 i løpet av de aller siste minuttene mot Bayern München. Den finalen gikk i Barcelona. Det målet kommer aldri til å bli glemt i visse kretser.

Sånn, nå vet du nok til å spise lunsj med alminnelig opplyste mennesker :-))

hidi, the scorpion
Skrevet

Litt gratis voksenopplæring: Dette var altså samme fotball-verdensbegivenhet som den som i utgangspunktet skulle kollidere med MGP-finalen i Oslo neste år. Men nå er visstnok MGP flyttet, noe som betyr at den ikke blir så nær 17. mai at de internasjonale media får med seg nasjonaldagen "på kjøpet".

Og samme verdensbegivenhet som Ole Gunnar Solskjær avgjorde for 10 år og to dager siden, da ManU snudde 0-1 til 2-1 i løpet av de aller siste minuttene mot Bayern München. Den finalen gikk i Barcelona. Det målet kommer aldri til å bli glemt i visse kretser.

Amen! Sier trofast United-fan:)

Gjest Elextra
Skrevet

''Vi sier "når klokka" i Kristiansand''

Ah, trodde det bare var barnslig språk å bruke den talemåten, jeg! :P

Skrevet

Amen! Sier trofast United-fan:)

Jeg er ikke spesielt glad i ManU. Men jeg har litt sans for historien om Solskjær.

Selv jeg forstår at det er sterkt å komme fra en eller annen knaus på Nordmøre, bli hentet til Old Trafford og score i debutkampen. Dessuten trenger toppfotballen noen som ikke blir helt idiot av pengene og oppmerksomheten. Som Solskjær og min sønns helt, Fernando Torres.

hidi, the scorpion
Skrevet

Jeg er ikke spesielt glad i ManU. Men jeg har litt sans for historien om Solskjær.

Selv jeg forstår at det er sterkt å komme fra en eller annen knaus på Nordmøre, bli hentet til Old Trafford og score i debutkampen. Dessuten trenger toppfotballen noen som ikke blir helt idiot av pengene og oppmerksomheten. Som Solskjær og min sønns helt, Fernando Torres.

Vi elsker Solskjær og hans betydning som et forbilde for ungdom;) Kan ikke tenke meg et mer sympatisk menneske.

Men i fotballverdenen er det sinnsykt mye penger ute og går, og for meg er det helt feil og negativt;(

Gjest prust
Skrevet

''Vi sier "når klokka" i Kristiansand''

Ah, trodde det bare var barnslig språk å bruke den talemåten, jeg! :P

Når klokka begynner det? - og Å ti begynner det? - er helt vanlig å si for voksne også :-)

Gjest Elextra
Skrevet

Når klokka begynner det? - og Å ti begynner det? - er helt vanlig å si for voksne også :-)

Ikke her i Oslo ;)

Skrevet

Jeg unngår å spise lønsj med fotballidiotene på jobben;-)

Skrevet

Jeg unngår å spise lønsj med fotballidiotene på jobben;-)

Å? Det kom _virkelig_ som en bombe :-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...