jasåsånnerdet Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hvor lang tid tar det fra man sender inn egenandelskort til man mottar frikortet? Er det bare meg, eller er det veldig ofte at man ikke får innfridd egenandelen, grunnet ditt og datt (ugyldig kvittering, etc.)? Dette er ganske irriterende.. 0 Siter
sort som natta Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 her gikk det 3 dager(leverte selv til nav,og sjekket at alt er "godtatt") men har jo hørt om de som vneter 2 uker 0 Siter
Mrs D Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 ''Er det bare meg, eller er det veldig ofte at man ikke får innfridd egenandelen, grunnet ditt og datt (ugyldig kvittering, etc.)? '' Har jeg aldri opplevd. Men så bruker jeg gjerne opp egenandelskortet på egenandel på blå resepter temmelig raskt. 0 Siter
Gjest kizi Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 her gikk det 3 dager(leverte selv til nav,og sjekket at alt er "godtatt") men har jo hørt om de som vneter 2 uker Det tok ca 6 uker før jeg fikk mitt egenandelskort. Sendte da med alle kvitteringer. Fikk flere regninger i mellomtiden, disse måtte jeg betale siden det tok så lang tid å få egenandelskortet. De sa på NAV at de hadde lang behandlingstid. 0 Siter
sort som natta Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Det tok ca 6 uker før jeg fikk mitt egenandelskort. Sendte da med alle kvitteringer. Fikk flere regninger i mellomtiden, disse måtte jeg betale siden det tok så lang tid å få egenandelskortet. De sa på NAV at de hadde lang behandlingstid. såpass! hmm...da er det store forskjeller!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.