Gå til innhold

Leter et. dametopp, boxerinnsving bak

Anbefalte innlegg

Gjest Vil ha, vil ha :)
Skrevet

Skulle gjerne hatt dametopp i sort. Og hvit, evnt også andre farger

Grei kvalitet, kommer til å stryke på og/eller sy på bilder/merker

Topp, halvlang (nedenfor livet) boxerinnsving bak, kanske en pen krave, litt hals el. Elegant, men røff.

Har du sett noe slikt på shoppingturene dine?

Gjest lurer jeg på
Skrevet

''boxerinnsving bak''

Hva i aller dager er det?

Skrevet

Hmm.. Det var jo så mye av sånt en stund, men kan ikke huske å ha sett det på lenge. Har du sjekka nettet? Ellos, h&m, la redoute ++

Skrevet

Det stussa jeg også på og regner med at hun mener å skrive "bokser-innsving", men egentlig mener bryterrygg, sånn:

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/90-50/90-5079.jpg

Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?

''Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?''

Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26376&productId=202815&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243522731' post='4156852]

''Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?''

Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26376&productId=202815&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

Jeg er ikke "enhver" kvinne, frontpartiet mitt er så tungt at jeg ikke kan bruke bh med bryterrygg, det legger all vekten fra puppene på nakken og det blir bare ubehagelig og vondt.

Skrevet

Jeg er ikke "enhver" kvinne, frontpartiet mitt er så tungt at jeg ikke kan bruke bh med bryterrygg, det legger all vekten fra puppene på nakken og det blir bare ubehagelig og vondt.

Da må du trene opp bryst og skuldre/nakke, for _så_ giga er de da ikke? Synes du ser helt normal ut, jeg :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243531969' post='4156946]

Da må du trene opp bryst og skuldre/nakke, for _så_ giga er de da ikke? Synes du ser helt normal ut, jeg :-)

Jeg synes heller ikke de ser så giga ut, men allikevel fyller de opp en e-cup gitt... Varierer litt med bh-merke da, kan ha d-cup om merket er romslig, men absolutt ikke noe mindre. da tyter det ut.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes heller ikke de ser så giga ut, men allikevel fyller de opp en e-cup gitt... Varierer litt med bh-merke da, kan ha d-cup om merket er romslig, men absolutt ikke noe mindre. da tyter det ut.

Hva bruker du når du trener da? Sports bh'er har som oftest bryterygg har de ikke?

http://www.flust.no/ImageStore/082789-93_1_kv.jpg

Skrevet

Jeg, som har bare tomta igjen, bruker B/C... ;-) Ella May (Lindex), har noen fine med bryterrygg. *passer ypperlig*

Skrevet

Hva bruker du når du trener da? Sports bh'er har som oftest bryterygg har de ikke?

http://www.flust.no/ImageStore/082789-93_1_kv.jpg

Det der er ingen bh, det er bare for a- og b-cup det der. Jeg har tre ulike trenings-bh'er med fasong som en vanlig bh og de holder sakene godt på plass. :o)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243539149' post='4157053]

Jeg, som har bare tomta igjen, bruker B/C... ;-) Ella May (Lindex), har noen fine med bryterrygg. *passer ypperlig*

Jeg hadde et par fra Ella May en gang og de passet ganske godt - hvor i all verden har de blitt av tro?!?

Skrevet

Jeg hadde et par fra Ella May en gang og de passet ganske godt - hvor i all verden har de blitt av tro?!?

Du må lete, min venn :-)

Sånn kan det gå, når en bor i flere hus ;-)

Skrevet

Det der er ingen bh, det er bare for a- og b-cup det der. Jeg har tre ulike trenings-bh'er med fasong som en vanlig bh og de holder sakene godt på plass. :o)

Trenings-BH'ene fra Swegmark (også Lindex), er gode, og finnes i størrelse melon ;-D

Mary Poppins
Skrevet

Jeg er en c men de passer fint her. Hmm hvordan ser sports bh'er ut for de som har større pupper?:)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243539646' post='4157058]

Du må lete, min venn :-)

Sånn kan det gå, når en bor i flere hus ;-)

Nja - akkurat den (eller var det flere?) bh'en kan jeg ikke huske å ha sett på årevis. Kanskje den ikke passet så godt allikevel og forsvant i en rydderunde...

Må ta en ny tur på Lindex ved anledning.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243539720' post='4157059]

Trenings-BH'ene fra Swegmark (også Lindex), er gode, og finnes i størrelse melon ;-D

Ulempen med Swegmark er at de er størrelse ku også i stroppene og holder ingen verdens ting på plass for stroppene er alt for lange selv om jeg har dem så kort som mulig. Har prøvd.

Skrevet

Jeg er en c men de passer fint her. Hmm hvordan ser sports bh'er ut for de som har større pupper?:)

Sånn f.eks.:

http://sportbras.timarco.se/prodimage/18666300.jpg

:o) Jeg har to fra champion og begge ser ut som en vanlig bh, men er mye mer solid i stoffet og har brede, gode skulderstropper.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...