Gå til innhold

Leter et. dametopp, boxerinnsving bak

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ulempen med Swegmark er at de er størrelse ku også i stroppene og holder ingen verdens ting på plass for stroppene er alt for lange selv om jeg har dem så kort som mulig. Har prøvd.

De er vel beregnet på hengejur, da ;-) (ref. ku-størrelsen)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243540899' post='4157089]

De er vel beregnet på hengejur, da ;-) (ref. ku-størrelsen)

*Flirer* Men poenget med sports-bh'er er jo at hengejura skal holdes godt i tømme og det gjør de jo ikke når de fremdeles henger og flakser der nede ved navlen et sted!

Skrevet

*Flirer* Men poenget med sports-bh'er er jo at hengejura skal holdes godt i tømme og det gjør de jo ikke når de fremdeles henger og flakser der nede ved navlen et sted!

*vræl* hehe, godt poeng. Ser for meg et litt komisk bilde. Morsan googler sikkert som en dronning, nå ;-D *venter spent*

Gjest Vil ha, vil ha :)
Skrevet

Det stussa jeg også på og regner med at hun mener å skrive "bokser-innsving", men egentlig mener bryterrygg, sånn:

http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/90-50/90-5079.jpg

Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?

Det er sånn jeg mener :)

Fra der vi kommer så kaller vi det Boxer-rygg/innsving/t-skjorte

Kanskje forde boksere gjerne har slike?

:)

Gjest Elextra
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243522731' post='4156852]

''Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?''

Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26376&productId=202815&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=

''Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!''

*ikke _enhver_ kvinne*

Gjest lurer ikke mer
Skrevet

Hadde du skrevet bokserinnsving hadde jeg kanskje koblet det, men i og med at du skrev boxer tenkte jeg bare på underbukser og skjønte jeg ikke bæret ;)

Gjest Vil ha, vil ha :)
Skrevet

Hadde du skrevet bokserinnsving hadde jeg kanskje koblet det, men i og med at du skrev boxer tenkte jeg bare på underbukser og skjønte jeg ikke bæret ;)

"Underbukseinnsving" bak...hihi....

Gjest Lanopiken
Skrevet

Ikke boksere, men brytere, Boksere har bar overkropp.

Skrevet

''Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!''

*ikke _enhver_ kvinne*

Huff.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...