Lotte :o) Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Ulempen med Swegmark er at de er størrelse ku også i stroppene og holder ingen verdens ting på plass for stroppene er alt for lange selv om jeg har dem så kort som mulig. Har prøvd. De er vel beregnet på hengejur, da ;-) (ref. ku-størrelsen) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243540899' post='4157089] De er vel beregnet på hengejur, da ;-) (ref. ku-størrelsen) *Flirer* Men poenget med sports-bh'er er jo at hengejura skal holdes godt i tømme og det gjør de jo ikke når de fremdeles henger og flakser der nede ved navlen et sted! 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 *Flirer* Men poenget med sports-bh'er er jo at hengejura skal holdes godt i tømme og det gjør de jo ikke når de fremdeles henger og flakser der nede ved navlen et sted! *vræl* hehe, godt poeng. Ser for meg et litt komisk bilde. Morsan googler sikkert som en dronning, nå ;-D *venter spent* 0 Siter
Gjest Vil ha, vil ha :) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Det stussa jeg også på og regner med at hun mener å skrive "bokser-innsving", men egentlig mener bryterrygg, sånn: http://media.redcatsnordic.com/ellos/images/products/normal/90-50/90-5079.jpg Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig? Det er sånn jeg mener Fra der vi kommer så kaller vi det Boxer-rygg/innsving/t-skjorte Kanskje forde boksere gjerne har slike? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243522731' post='4156852] ''Jeg skjønner ikke at noen kan bruke slike, man kan jo ikke ha en vanlig bh under uten at den blir meget synlig?'' Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?! http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=26376&productId=202815&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= ''Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!'' *ikke _enhver_ kvinne* 0 Siter
Gjest lurer ikke mer Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Det er sånn jeg mener Fra der vi kommer så kaller vi det Boxer-rygg/innsving/t-skjorte Kanskje forde boksere gjerne har slike? Hadde du skrevet bokserinnsving hadde jeg kanskje koblet det, men i og med at du skrev boxer tenkte jeg bare på underbukser og skjønte jeg ikke bæret 0 Siter
Gjest Vil ha, vil ha :) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Hadde du skrevet bokserinnsving hadde jeg kanskje koblet det, men i og med at du skrev boxer tenkte jeg bare på underbukser og skjønte jeg ikke bæret "Underbukseinnsving" bak...hihi.... 0 Siter
Gjest Lanopiken Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Det er sånn jeg mener Fra der vi kommer så kaller vi det Boxer-rygg/innsving/t-skjorte Kanskje forde boksere gjerne har slike? Ikke boksere, men brytere, Boksere har bar overkropp. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 ''Enhver kvinne har vel en bh med bryterrygg i undertøysskuffen sin?!'' *ikke _enhver_ kvinne* Huff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.