Gå til innhold

Mannen i mitt liv

Anbefalte innlegg

Gjest Miguela
Skrevet

Jeg trodde at jeg hadde funnet mannen i mitt liv. Han har vært så begeistret fo rmeg og fortalt meg hvor fantastisk jeg er. Jeg har holdt igjen og ikke villet ha sex enda. Nå har jeg oppdaget at han driver og leter fremdeles. ved siden av og holde meg varm.

Jeg vet ikke hva jeg føler nå. Han har ikke sviktet meg siden vi har ikke fast forhold, men jeg hadde forventninger.

Au dette gjør vondt. Hva skal jeg gjøre?

Gjest Beduggede Beathe
Skrevet

Be han hjem til deg på en drink.

Lur han tilsengs, enkelt når han er full !

Gjest Miguela
Skrevet

Be han hjem til deg på en drink.

Lur han tilsengs, enkelt når han er full !

Og hva skal jeg gjøre siden.........

Gjest Andrine 27
Skrevet

Og hva skal jeg gjøre siden.........

Kom deg vekk nå før det blir myyyye værre. Hadde han likt deg så godt som han sier hadde han ikke letet etter andre på siden men satset alt på deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon nylig. Han forgudet meg, elsket meg og ville bygge en fremtid med meg, vi hadde sex....dette holdt noen måneder, og så helt ut av det blå var det slutt..Slike menn som er voldsomme og liker deg så fryyyyktelig godt i begynnelsen blir fort lei etter en stund så vær glad for at du ikke har hatt sex med han. Av nysgjerrighet.. Hvor gammel er han?

Gjest Miguela
Skrevet

Kom deg vekk nå før det blir myyyye værre. Hadde han likt deg så godt som han sier hadde han ikke letet etter andre på siden men satset alt på deg. Jeg har vært i akkurat samme situasjon nylig. Han forgudet meg, elsket meg og ville bygge en fremtid med meg, vi hadde sex....dette holdt noen måneder, og så helt ut av det blå var det slutt..Slike menn som er voldsomme og liker deg så fryyyyktelig godt i begynnelsen blir fort lei etter en stund så vær glad for at du ikke har hatt sex med han. Av nysgjerrighet.. Hvor gammel er han?

Vi er voksne begge to.

Skrevet

Jeg har også akkurat vært i samme situasjon. For godt til å være sant, på en måte..;)

Skrevet

Hvorfor har du ikke villet ha sex hvis han er mannen i ditt liv? Han kan jo ha trodd at du ikke er særlig interessert.

Hvis jeg hadde kommet ut for en mann som ikke ville ha sex med meg ville det aldri ha blitt noe forhold. Det ville ha gjort meg fryktelig usikker.

Skrevet

Hvorfor har du ikke villet ha sex hvis han er mannen i ditt liv? Han kan jo ha trodd at du ikke er særlig interessert.

Hvis jeg hadde kommet ut for en mann som ikke ville ha sex med meg ville det aldri ha blitt noe forhold. Det ville ha gjort meg fryktelig usikker.

Enig.

Har du forresten jogga Ladestien nå? Jeg sykla forleden, og turen gikk veldig bra, fra Rotvollfjæra, til Ringvebukta. Deretter opp en bratt bakke, så presterte jeg å sykle meg inn på Østmarka-området. Ladestien fant jeg ikke tilbake til ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243537945' post='4157036]

Enig.

Har du forresten jogga Ladestien nå? Jeg sykla forleden, og turen gikk veldig bra, fra Rotvollfjæra, til Ringvebukta. Deretter opp en bratt bakke, så presterte jeg å sykle meg inn på Østmarka-området. Ladestien fant jeg ikke tilbake til ;-)

Ja! Fra Rotvollsiden (forskningssenteret). Men hvis dette er den flate delen av stien lurer jeg på hvordan den kuperte ser ut! Det var jo opp og ned bratte kneiker hele tida. Men kjempefint.

Og så herlig det er på solsiden nede i byen! Det var verken butikker eller uterestauranter eller den ene brua der da jeg bodde i Trondheim for mange år siden. Det var tjukt av folk som utepilset der. Minnet nesten om stripa i Stavanger eller Århus (ved elva).

Skrevet

Ja! Fra Rotvollsiden (forskningssenteret). Men hvis dette er den flate delen av stien lurer jeg på hvordan den kuperte ser ut! Det var jo opp og ned bratte kneiker hele tida. Men kjempefint.

Og så herlig det er på solsiden nede i byen! Det var verken butikker eller uterestauranter eller den ene brua der da jeg bodde i Trondheim for mange år siden. Det var tjukt av folk som utepilset der. Minnet nesten om stripa i Stavanger eller Århus (ved elva).

Dette er den flate delen, ja ;-) Den kupperte er rett opp og rett ned, mange flere høydemeter enn på østsiden, mot Rotvoll.

Solsiden er koselig, og brua, er vel Blomsterbrua, over til Rica Nidelven. Jeg har trasket i hovedstaden i helga, det var jaggu mange år siden sist! Artig :-) Karl Johan og Aker Brygge på lørdag i solskinnet. Perfekt for meg *hehe*

Har du vært i et blad? Jeg satt å bladde forleden, og fikk plutselig en fornemmelse av at jeg leste om deg. Snålt. Babette, utbrøt jeg. Hæ?, sa mannen min. Ingenting... sa jeg. ;-) *LOL*

Gjest Lettere oppgitt..
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243537945' post='4157036]

Enig.

Synes det er svært frekt av dere å begynne å diskutere egne, private ting i andres tråder? Dere burde ha vært lenge nok på DOL til å skjønne at dette er svært uhøflig?!

Skrevet

Synes det er svært frekt av dere å begynne å diskutere egne, private ting i andres tråder? Dere burde ha vært lenge nok på DOL til å skjønne at dette er svært uhøflig?!

''Dere burde ha vært lenge nok på DOL til å skjønne at dette er svært uhøflig?!''

Hvis du har vært her nok til å vite at Lotte og Babs er gamle travere her, burde du vel også vite at det er slike avsporinger som ER "åpent", og at det er grunnen til at mange synes det er artig å være her og dermed også svarer på det trådene "egentlig" handler om? ;-)

Gjest Miguela
Skrevet

Vi er bare ikke kommet så langt. Dette er helt nytt og jeg trodde at vi skulle treffes nå i helgen. Nå har jeg oppdaget at selv om han holder på med meg så er han fremdeles på leting.

Skrevet

''Dere burde ha vært lenge nok på DOL til å skjønne at dette er svært uhøflig?!''

Hvis du har vært her nok til å vite at Lotte og Babs er gamle travere her, burde du vel også vite at det er slike avsporinger som ER "åpent", og at det er grunnen til at mange synes det er artig å være her og dermed også svarer på det trådene "egentlig" handler om? ;-)

Fin overskrift ;-)

Gjest Jusit
Skrevet

Hvordan vet du at han leter fremdeles? Kanskje han bare er litt rastløs pga manglende sex, men det er nok deg han vil ha. Hvis ikke hadde han vel stukket for lenge siden?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...