Gå til innhold

hvilken serie MÅ du se?

Anbefalte innlegg

Gjest må se må se
Skrevet

Eller hvilke....

jeg MÅ se glamour - pga jeg jobber må jeg ta det opp,

hotell cæsar, ugly betty, lost av og til om jeg husker det,

Frustrerte fruer og av og til Friends, men der har jeg sett de fleste episodene så jeg tåler å stå over...

Kongen av Queens er også konge, men der også som ved Friends....

Ellers har vi Simpsons tegnefilmen :D

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Ilovenewyork

3

• Babette

2

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg må ha med meg Hotel Cæsar; etter mer enn 10 år synes jeg liksom jeg kjenner personene.

Følger av og til med på noen kortere serier, men ikke akkurat nå.

Skrevet

Må og må, men jeg ser fruene og ugly betty hvis det passer sånn.

Skrevet

Ingen. Jeg klarer ikke å få med meg alle episode uansett om jeg begynner å følge med på noe. Glemmer at jeg har tenkt å se det. Om det så bare er noe som er delt i to deler så klarer jeg å miste den andre delen.

Jo, forresten. Jeg fulgte med på Himmelblå. Fikk med meg alle episodene der, takket være NRK Nett-tv. :)

Skrevet

Jeg MÅ se House.

bortsett fra den er det haugevis av andre serier jeg liker å få med meg hvis det passer sånn.

Gjest mimi le clown
Skrevet

Ingen! Jeg er ikke hekta på noen serier:) Jeg føler at jeg kaster bort tida mi hvis jeg sitter og ser på at fantasifigurer lever livene sine uke etter uke.

Gjest befridd tv-slave :)
Skrevet

Absolutt ingen!

Ganske befriende igrunnen :)

Før, derimot MÅTTE jeg se: Friends, Frasier, Alle elsker Raymond, 24, og C.S.I

Gjest befridd tv-slave :)
Skrevet

Absolutt ingen!

Ganske befriende igrunnen :)

Før, derimot MÅTTE jeg se: Friends, Frasier, Alle elsker Raymond, 24, og C.S.I

Gjest befridd tv-slave
Skrevet

Sorry. Innlegget havnet feil :)

Skrevet

Nå for tiden følger jeg kun med på Frustrerte Fruer. Tidligere i vinter så jeg på Livet i Fagervik samt Ungkaren.

Jeg ser på en og annen sit-com etter innfallsmetoden, hvis det passer seg der& da, men uten at jeg er opptatt av å få med meg alle. Dette er slikt som Kongen av Queens, Two and a half men, Sex & Singelliv og Seinfeld.

Gjest Katten0
Skrevet

Greys Anatomy

Heroes

Eastenders

og Battlestar Galactica når den gikk.

Skrevet

Kan du opdatere meg litt på Glamour? Jeg så en episode på Kr. Himmelfartsdag, men oppdaget at mye var nytt Og disse folka er i særklasse når det gjelder parforhold som krysser generasjonsgrensene, og alle mulige koblinger internt i familiene! Snart har alle vært sammen med alle.

Eksempelvis har jo Brooke jobbet seg gjennom brødre og svigerfar, datterens kjærester, Bridget har også snust på Ridge, og nå sist Rick og Taylor!! Fra datter til mor han også! Jeg dåner nesten.

Er gammeleric fortsatt sammen med Donna?

Skrevet

Kan du opdatere meg litt på Glamour? Jeg så en episode på Kr. Himmelfartsdag, men oppdaget at mye var nytt Og disse folka er i særklasse når det gjelder parforhold som krysser generasjonsgrensene, og alle mulige koblinger internt i familiene! Snart har alle vært sammen med alle.

Eksempelvis har jo Brooke jobbet seg gjennom brødre og svigerfar, datterens kjærester, Bridget har også snust på Ridge, og nå sist Rick og Taylor!! Fra datter til mor han også! Jeg dåner nesten.

Er gammeleric fortsatt sammen med Donna?

Nå får jeg nesten assossiasjoner til den Hege Schøyen-sketsjen du vet...;-) Jeg så den på DVD forleden og tenkte på deg, og at du har referert til den før her inne:-D

Gjest minnah
Skrevet

Frustrerte Fruer, og "realityserier" som Stylista, Designerspirene, Americas next top model, The Apprentice, Ungkaren..

Mye søppel, men god underholdning for en som tilbringer en del tid i sofaen.

candyqueen_83
Skrevet

Nå for tiden er det ingen jeg MÅ se.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...