Gå til innhold

hvilken serie MÅ du se?

Anbefalte innlegg

Gjest plommeblomst ;)
Skrevet

Nå får jeg nesten assossiasjoner til den Hege Schøyen-sketsjen du vet...;-) Jeg så den på DVD forleden og tenkte på deg, og at du har referert til den før her inne:-D

Er Fallon død?

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

3

• Ilovenewyork

3

• Babette

2

• sort som natta

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sporløst forsvunnet, Frustrerte fruer, Brothers and sisters, Private Practice. Dessverre er det slutt på Dirty sexy money. Men Californication begynner med nye episoder onsdag. Jeg ser også House når det faller seg sånn.

Jeg savner egentlig Smittejegerne, men nå kan det være det samme, så slem og gal som Dave er i FF kan jeg ikke stole på ham igjen som smittejeger.

Ser av og til Alle elsker Raymond og/eller eller According to Jim hvis jeg spiser middag alene.

plommeblomst
Skrevet

Kan du opdatere meg litt på Glamour? Jeg så en episode på Kr. Himmelfartsdag, men oppdaget at mye var nytt Og disse folka er i særklasse når det gjelder parforhold som krysser generasjonsgrensene, og alle mulige koblinger internt i familiene! Snart har alle vært sammen med alle.

Eksempelvis har jo Brooke jobbet seg gjennom brødre og svigerfar, datterens kjærester, Bridget har også snust på Ridge, og nå sist Rick og Taylor!! Fra datter til mor han også! Jeg dåner nesten.

Er gammeleric fortsatt sammen med Donna?

Haha, det høres ut som du har samme forhold til Glamour som meg. Sjelden jeg er hjemme på dagtid, men om jeg er, så har tv'en lett for å havne på TVNorge litt etter 12. For en oppdatering. Storhetstida var vel midten mot sent nitti-tall, tror jeg. Noen laster skal man vel ha....;)

Skrevet

Jeg MÅ ikke se noen. Men er jeg hjemme ser jeg Criminal Minds, Sporløst forsvunnet, CSI, CSI Miami, CSI New York og Cold Case.

Gjest må se må se
Skrevet

Sorry. Innlegget havnet feil :)

Ugly Betty glemte jeg å nevne :) Så ikke den før, men siste episodene har jeg fått med meg :)

Skrevet

Ingen. Heldigvis. :o) Jeg så "Himmelblå" da den gikk da og merkelig nok fikk jeg med meg alle episodene av "Berlinerpoplene".

Som en annen her sa så får jeg heller aldri med meg særlig mange episoder av slike serier for jeg glemmer det bare bort.

Ilovenewyork
Skrevet

Frustrerte fruer må jeg ha med meg.

For de som ikke kan vente til tirsdag med å se den neste episoden,gå inn på: surfthechannel.com

Der kan dere også se det meste av det som sendes på tv.

sort som natta
Skrevet

For de som ikke kan vente til tirsdag med å se den neste episoden,gå inn på: surfthechannel.com

bare amerikanske serier,eller?

Gjest minnah
Skrevet

Supert! Men det ser ut som episoder må lastes ned, hva velger jeg her feks? http://www.surfthechannel.com/episode/56/18288.html

Skrevet

føler ikke jeg har td til å se noen serier lengre. men før måtte jeg se home and away:)

Gjest wooops
Skrevet

Jeg MÅ ikke se noen. Men er jeg hjemme ser jeg Criminal Minds, Sporløst forsvunnet, CSI, CSI Miami, CSI New York og Cold Case.

Er du meg? :-p

Skrevet

Brothers & Sisters er jeg glad i. Savner E.R. Også må jeg se Frustrerte Fruer :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ingen.

Tidligere måtte jeg ha med meg Frustrerte Fruer, men jeg gikk lei etter et par sesonger.

Ilovenewyork
Skrevet

Supert! Men det ser ut som episoder må lastes ned, hva velger jeg her feks? http://www.surfthechannel.com/episode/56/18288.html

Hvis du ikke allerede har funnet det ut,så trykker du på Megavideo "watch this video" og deretter "click to host video" og deretter to ganger på den pila som kommer opp.

Enkelt og greit :o)

Ilovenewyork
Skrevet

bare amerikanske serier,eller?

For det meste tror jeg ja,men skal ikke si det sikkert.

Gjest Elextra
Skrevet

Har hatt perioder tidligere da jeg fulgte mer eller mindre med på en serie eller to, f.eks. tok Frustrerte Fruer over for Sex and the City (min mann syntes det var symptomatisk).

Nå er det lenge siden jeg har fulgt noen serie.

Gjest prust
Skrevet

Akkurat nå følger jeg ikke med på noen serier. Fulgte med på den svenske advokatserien på mandagskveldene i vinter, men det er vel det eneste.

Snakket lenge i går med en som er med og lager Brennpunkt, og fikk veldig lyst til å få med meg de programmene fast, men nå skulle de ikke sende noen program før i september....

sort som natta
Skrevet

føler ikke jeg har td til å se noen serier lengre. men før måtte jeg se home and away:)

home and away har jeg fulgt med siden den kom til norge... er vel kanskje mest vane...samt at man "kjenner" karakterene.

ellers liker jeg ncis,special victims unit og den slags...men det er jo ikke føljetong på samme måten...home and away er jo en sammenhengende serie,mens krim godt kan sees enkelts stående

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...