Gå til innhold

sjokolade som ikke inneholder gluten

Anbefalte innlegg

Gjest best wishes
Skrevet

Jeg skal gi en sjokoladepakning i presang til en venn som ikke tåler gluten. jeg har lest gjennom innholdsfortegnelsen og kan ikke se at den inneholder hvete eller andre melprodukter. Men kan det skjule seg gluten bak andre ingredienser? Denne fyren kan være mitt livs store kjærlighet, så jeg må for all del ikke gi han ødelagte tarmtotter. Da er det løpet kjørt.

Skrevet

''Denne fyren kan være mitt livs store kjærlighet, så jeg må for all del ikke gi han ødelagte tarmtotter. Da er det løpet kjørt.''

*LOL* Godt sagt. Glutenproblemet kan jeg desverre ikke hjelpe deg med.

Skrevet

Her har du sannheten:

http://www.ncf.no/?dokId=59

Forøvrig risikerer du nok ikke ødelagte tarmtotter, for han leser garantert igjennom innholdsdeklarasjonen selv. Så det eneste du risikerer er å måtte spise sjokoladen selv.

Skrevet

Mon tro om sjokoladen "Cuba" går greit. Ei eg kjenner som har cøliaki, kan spise den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...