Gjest best wishes Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Jeg skal gi en sjokoladepakning i presang til en venn som ikke tåler gluten. jeg har lest gjennom innholdsfortegnelsen og kan ikke se at den inneholder hvete eller andre melprodukter. Men kan det skjule seg gluten bak andre ingredienser? Denne fyren kan være mitt livs store kjærlighet, så jeg må for all del ikke gi han ødelagte tarmtotter. Da er det løpet kjørt. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 ''Denne fyren kan være mitt livs store kjærlighet, så jeg må for all del ikke gi han ødelagte tarmtotter. Da er det løpet kjørt.'' *LOL* Godt sagt. Glutenproblemet kan jeg desverre ikke hjelpe deg med. 0 Siter
annegunn Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Her har du sannheten: http://www.ncf.no/?dokId=59 Forøvrig risikerer du nok ikke ødelagte tarmtotter, for han leser garantert igjennom innholdsdeklarasjonen selv. Så det eneste du risikerer er å måtte spise sjokoladen selv. 0 Siter
Shadow 650 Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Mon tro om sjokoladen "Cuba" går greit. Ei eg kjenner som har cøliaki, kan spise den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.