Lotte :o) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Da hadde alle hetet "Gry, gry!" for det er det første som barn sier. *s* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 [quote name=Lotte )' timestamp='1243597712' post='4157454] Jeg er da voksen nok til å skille navn og person. Jeg liker mange med grusomme navn (i mine ører). Bare så synd man ikke velger sitt eget fornavn fra starten av ;-) Av de jeg kjenner er Gjertrude det jeg sliter mest med. Ikke det at det er stygt, men det er så tungt å si det. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Av de jeg kjenner er Gjertrude det jeg sliter mest med. Ikke det at det er stygt, men det er så tungt å si det. Enig. Et navn på ikke-skalaen. ;-) 0 Siter
Gjest mellomnavn Skrevet 29. mai 2009 Skrevet 29. mai 2009 Jeg og mine søsken har i alt ti barn, og av dem er 3 (derav mine 2) oppkalt i mellomnavnet sitt, etter besteforeldre eller oldeforeldre-generasjonen. Altså ikke fornavnet. Jeg syns det var hyggelig å kunne oppkalle etter personer jeg likte, men forutsetningen var selvsagt at jeg også likte navnet. Det var ingen forventninger om at man skulle gjøre dette, heller positivt overrasket og at man ble rørt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.