Gå til innhold

Jobb på Gardermoen - bor i Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest gert ert
Skrevet

Jeg har fått meg jobb på Gardermoen(begynner til høsten) og tenkte å undersøke hvordan man kommer seg til og fra på en prisgunstig måte. Jeg håper man som ansatt der oppe har noen for form for avtaler med f.eks flytoget eller flybussene, evt en gratis parkeringsplass? Noen som vet?

Skrevet

Hvorfor ringer du ikke arbeidsgiveren din og spør? Det kan jo være at det er en ansatt parkering der, men det må nesten arbeidsgiveren gi deg info om.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Ansatte på Gardermoen får kraftig rabatt på flytoget, så det går seg til.

For oss "vanlige dødelige" er flytoget så kostbart at det lønner seg å ta taxi om man er et par stykker som reiser sammen.

Gjest giggsi
Skrevet

Bruk for all del Flytoget, og ikke bil! Så mye mer miljøvennlig, og du får sikkert en god pris. Alle jeg kjenner som jobber på Gardermoen tar toget og synes det er superbehagelig.

Gjest har vært mye på Gardermoen gitt
Skrevet

Det går da mange andre tog enn flytoget til Gardermoen. Hvis du ikke får rabatt på flytoget vil det lønne seg å ta vanlig tog, selv om det er litt treigere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...