Gå til innhold

Å snyte barna med fingrene

Anbefalte innlegg

Gjest motbydelig
Skrevet

Nå har jeg opplevd to forskjellige mødre som fjerner sine barns lange snørr-pølser med bare fingrene. Er dette vanlig eller? Etterpå bare slang de på hånda som for å få av det verste, rett ved der vi andre står/sitter (utendørs altså) og så er det rett på og berøre både egne og oss andres saker og ting. Ingen håndvask eller noe... Og de unnskyldte seg ikke med å si "jeg har glemt å ta med papir idag" eller hva med å spørre om de kan låne noe av oss andre? Neida, de bare gjorde det som om det var den naturligste ting i verden. Jeg ble helt kvalm jeg... Hva synes dere? Snyter dere barna deres med fingrene?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Lotte :o)

6

• morsan

5

• fjuppi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ææææææææææææsj! Det der er jo bare kvalmt!

Skrevet

Æsj, nei, hvis jeg skulle gjort det der - enten på meg selv eller på barn - måtte det ha vært en skikkelig nødsituasjon hvor alle andre muligheter var utelukket!

Skrevet

he he he. ikke så fjongt nei. Faktisk hakket verre enn menn som holder for det ene neseboret mens de blåser hardt og trøkker ut all snørra som måtte befinne seg i det andre utover det hele. Skikkelig sexy....... eeeeh.

Gjest prust
Skrevet

Hvis jeg står like ved en vask, kan jeg gjøre det, men ikke ellers.

Skrevet

he he he. ikke så fjongt nei. Faktisk hakket verre enn menn som holder for det ene neseboret mens de blåser hardt og trøkker ut all snørra som måtte befinne seg i det andre utover det hele. Skikkelig sexy....... eeeeh.

''Faktisk hakket verre enn menn som ....''

Ja, det er i grunnen noe jeg også bare har sett menn gjøre! Hvilke friheter de tar seg, i tillegg till å klø seg på bjellene og rape høyt! *grøss*

Gjest Kayia
Skrevet

Ja, det er i grunnen noe jeg også bare har sett menn gjøre! Hvilke friheter de tar seg, i tillegg till å klø seg på bjellene og rape høyt! *grøss*

Jøss, har dere aldri gjort det under en joggetur i marka eller under trening på ski? Undertegnede har tydligvis litt for mye testosteron i kroppen... ;-)

Skrevet

Jøss, har dere aldri gjort det under en joggetur i marka eller under trening på ski? Undertegnede har tydligvis litt for mye testosteron i kroppen... ;-)

Raper du høyt under joggeturen også? ;-)

Gjest Kayia
Skrevet

Ville ikke tatt i snørret nei. Jeg har i nøden brukt et løvetannblad i mangel av papir på jr, fordi jeg syns synlig snørr på unger er ekkelt.

Gjest Kayia
Skrevet

Raper du høyt under joggeturen også? ;-)

Bare på ski ;-)

Skrevet

Jo, jeg har gjort det mange ganger, slik som deg. Alt til sin tid.

AneM1365380603
Skrevet

Ville ikke tatt i snørret nei. Jeg har i nøden brukt et løvetannblad i mangel av papir på jr, fordi jeg syns synlig snørr på unger er ekkelt.

Ute i marka har jeg også brukt blader.

Skrevet

Bare på ski ;-)

I always rape after dinner!

Skrevet

Æsj! nei det hadde jeg aldri gjort, medmindre jeg hadde direkte tilgang til vann så jeg fikk skylt det bort umiddelbart!

Riktignok er det ganske motbydelig å se unger med snørr pølser under nesa. Men denne metoden for å løse problemet var desto mere grisete synes jeg..

Skrevet

''Ja, det er i grunnen noe jeg også bare har sett menn gjøre!''

Da har du ikke sett meg på joggetur / sykkeltur... Har jo ikke med lommetørkle på sånne turer!

Onsdag1365380628
Skrevet

Ja jeg snyter ungene med fingrene og synes ikke det er videre ekkelt egentlig. Foretrekker selvsagt å gjøre det med papir, men i nøden tar man hva man har. Verre med snørr som henger ut av nesen.

Gjest høstløv
Skrevet

Ja jeg snyter ungene med fingrene og synes ikke det er videre ekkelt egentlig. Foretrekker selvsagt å gjøre det med papir, men i nøden tar man hva man har. Verre med snørr som henger ut av nesen.

Det går an for en mamma å være litt forutseende, og ta med lommetørklær av papir, når en har unger som er snørrete.

Å dra av snørret med fingrene er direkte kvalmende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...