Gå til innhold

Å snyte barna med fingrene

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Ja, det er i grunnen noe jeg også bare har sett menn gjøre!''

Da har du ikke sett meg på joggetur / sykkeltur... Har jo ikke med lommetørkle på sånne turer!

''Har jo ikke med lommetørkle på sånne turer!''

Urutinert!

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

7

• Lotte :o)

6

• morsan

5

• fjuppi

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243598257' post='4157463]

''Har jo ikke med lommetørkle på sånne turer!''

Urutinert!

Pøh. Det er min egen nese det er snakk om her og jeg stapper ikke lommene med papir / lommetørklær for slike turer, ikke stopper jeg for å snyte meg heller, men gjør det i fart.

Skrevet

Ææææsj.

Jeg får rett og slett spyfornemmelser bare ved tanken. Tror ikke jeg hadde klart å holde masken hvis jeg hadde sett noen gjøre det engang.

også en mor
Skrevet

Pøh. Det er min egen nese det er snakk om her og jeg stapper ikke lommene med papir / lommetørklær for slike turer, ikke stopper jeg for å snyte meg heller, men gjør det i fart.

Du skulle ha lært av Synnøve Svabo og stappet en sokk i bh-en! Så kunne du brukt den når behovet meldte seg ;)

Skrevet

Du skulle ha lært av Synnøve Svabo og stappet en sokk i bh-en! Så kunne du brukt den når behovet meldte seg ;)

Hehe, tror ikke Lillemus har plass til noen sokk i BH'en sin! ;o)

også en mor
Skrevet

Hehe, tror ikke Lillemus har plass til noen sokk i BH'en sin! ;o)

Men er det ikke hun som har sagt at hun har så store pupper? I min bh får jeg plass til både penger, lip-gloss og mobil om det skulle være nødvendig. ;) Så en sokk fra eller til.....

Skrevet

Men er det ikke hun som har sagt at hun har så store pupper? I min bh får jeg plass til både penger, lip-gloss og mobil om det skulle være nødvendig. ;) Så en sokk fra eller til.....

Jo nettopp - hun har så store pupper at det neppe er plass til mer enn akkurat puppene i BH'en. Det måtte være en babysokk i såfall, da... ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Æææææsj!!! Det hørtes virkelig kvalmt ut, og jeg er glad jeg ikke har sett noen gjøre det!

Skrevet

*hehe* Jeg er nok adskillig mer velutstyrt enn Svabø - ikke plass til noen sokker i bh'n her gitt! ;o)

candyqueen_83
Skrevet

''Faktisk hakket verre enn menn som ....''

Ja, det er i grunnen noe jeg også bare har sett menn gjøre! Hvilke friheter de tar seg, i tillegg till å klø seg på bjellene og rape høyt! *grøss*

Jeg har sett damer fra Somalia gjøre det. Det er utrolig ekkelt!

Skrevet

''Men er det ikke hun som har sagt at hun har så store pupper? I min bh får jeg plass til både penger, lip-gloss og mobil om det skulle være nødvendig. ;) Så en sokk fra eller til.....''

Ja, nettopp - det er ikke plass til annet enn pupper i bh'n min. :o)

Gjest mimi le clown
Skrevet

Usj nei, gjør folk virkelig det? Griseri...

Skrevet

Æsj.

Stappe lommene?! Du har ikke ei fancy sykkelveske som festes med borrelås på sykkelstyret til småstæsj...? *sjokka nå* ;-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243603271' post='4157522]

Æsj.

Stappe lommene?! Du har ikke ei fancy sykkelveske som festes med borrelås på sykkelstyret til småstæsj...? *sjokka nå* ;-)

Psj. Jeg stopper ikke for å snyte nesa når jeg sykler sier jeg jo. Men jeg fnyser det ikke utover der det er folk da.

Skrevet

Psj. Jeg stopper ikke for å snyte nesa når jeg sykler sier jeg jo. Men jeg fnyser det ikke utover der det er folk da.

Hvem sier at du må stoppe? Ikke jeg :-)

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243606037' post='4157550]

Hvem sier at du må stoppe? Ikke jeg :-)

Så jeg skal åpne sykkelveska, dra frem lommetørkle, snyte meg, stappe lommetørkleet tilbake og lukke sykkelveska i fart?

Skrevet

Så jeg skal åpne sykkelveska, dra frem lommetørkle, snyte meg, stappe lommetørkleet tilbake og lukke sykkelveska i fart?

Meshlomme øverst, med kleenex liggende klart.

Uansett, jeg sykler foran deg, aldri bak ;-p

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1243615755' post='4157601]

Meshlomme øverst, med kleenex liggende klart.

Uansett, jeg sykler foran deg, aldri bak ;-p

''Uansett, jeg sykler foran deg, aldri bak ;-p''

*Flirer* Jeg snyter meg ikkke ut i løse lufta på vanlig vei da, kun i skogen når jeg sykler alene. :o)

Skrevet

''Uansett, jeg sykler foran deg, aldri bak ;-p''

*Flirer* Jeg snyter meg ikkke ut i løse lufta på vanlig vei da, kun i skogen når jeg sykler alene. :o)

;-)

brilleslangen
Skrevet

Var på skogstur med dattera og oppdaget plutselig at snørrklysa hang ned, og holdt på å smyge seg inn i munnen på treåringen. Hadde ingen anelse om at noe slikt kunne komme og hadde derfor ikke noe papir eller lignende tilgjengelig Brukte fingrene da ja. Og tørket av meg det verste i gresset. Og vasket fingrene så fort jeg fikk muligheten til det. Men det er ikke noe jeg gjør til daglig. Men det haraltså skjedd, For å være ærlig synes faktisk jeg det er verre å gå å se på snørrklysersom henger på leppa enn å vite at noen har vært borti griseriet med fingrene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...